וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגרדו: "במקום להשקיע בי, השקיעו 35 מיליון בבנזמה"

חלוץ סביליה ישמח לעקוץ את ריאל מדריד במשחק המסקרן מול קבוצתו לשעבר (21:00, 5+). פלגריני: "נסתדר בלי רונאלדו"

בספרד ממשיכים להתכונן למשחק המרכזי במסגרת המחזור השישי של הליגה, בו תארח הערב (ראשון) השלישית סביליה את ריאל מדריד (21:00, חמש פלוס). אומנם עד עכשיו הליגה הספרדית הציגה שתי קבוצות בלבד, כשריאל וברצלונה נותרו צמודות בפסגה עם מאזנים מושלמים והפרש שערים של קבוצות כדוריד, אבל נדמה שהערב יגיע האתגר הראשון של אחת מהן. סביליה הוכיחה גם בליגת האלופות שהיא נמצאת בכושר נהדר, ואף אחד לא יתפלא אם הבלאנקוס לא יצליחו לחזור עם שלוש הנקודות.

אוהדי ריאל מדריד כבר חשבו אתמול שכריסטיאנו רונאלדו יוכל לשחק במשחק המסקרן, אך בסופו של דבר הוחלט שלא לסכנו והוא לא ייכלל בסגל לקרב הצמרת בגלל אותה נפיחות בקרסול, כתוצאה מהמשחק נגד מארסיי בליגת האלופות.

"היעדרותו של רונאלדו משמעותית מאוד עבורנו, אבל יש לנו סגל טוב ואלטרנטיבות מספקות", אמר המאמן מנואל פלגריני. מלבד הסטאר הפורטוגלי, שכבש עד כה תשעה שערים בשבעת משחקיה של ריאל (חמישה מהם בליגה), יחסר עוד המאמן הצ'ילאני את הקשרים האחוריים לסאנה דיארה ופרננדו גאגו, המגן אלבארו ארבלואה והחלוץ רוד ואן ניסטלרוי. לעומתם, רפאל ואן דר וארט וכריסטוף מצלדר חזרו לסגל.

כמו כן, עקב פציעתו של רונאלדו, פלגריני מתכוון לפנות לצוות האימון של נבחרת פורטוגל, בבקשה לשחרר את רונאלדו ממשחקיה הקרובים של הנבחרת, כדי לזרז את החלמתו ולהעניק לו את האפשרות והזמן להחלים באופן מלא לפני המשחק הבא של הבלאנקוס.

מנואל פלגריני בינתיים מצליח לעמוד בלחץ שיצרו הציפיות המטורפות והרכש הענק, אך הוא כבר מנסה להכניס את האוהדים ואת ההנהלה לפרופורציות הנכונות, ומצהיר שהקבוצה לא תנסה בכוח להציג סגנון אטרקטיבי, אלא תתפקד במסגרת המגבלות שלה.

"כל שבוע יש דיון אחר שנוגע לריאל. פעם זה רונאלדו, פעם זה ההתקפה שלנו, אבל אנחנו בינתיים עונים רק על המגרש", אומר פלגריני, "בינתיים התוצאות מוכיחות את זה, אבל נהיה חייבים להשתפר".

סביליה לוהטת

סביליה, שתארח את המשחק, מגיעה אליו מהמקום השלישי עם ארבעה ניצחונות והפסד. אחרי שנוצחה במחזור הפתיחה על ידי ולנסיה, תפסה הקבוצה של מנולו חימנז כיוון והיא נראית פשוט מצוין. בראמון סאנצ'ז פיחואן שלה היא תערים לא מעט קשיים על הלבנים.

"אני מקווה שריאל לא תנצח, ושסוף סוף נהיה לבד בפסגה", אמר סרחי בוסקטס מברצלונה, והוא לא היחיד שישמח אם ריאל תנוצח הערב. אלברו נגרדו, ששיחק וגדל בריאל אך לא זכה ליותר מדי הזדמנויות, ישמח לעקוץ הערב את קבוצתו לשעבר. "לא בנו עליי, בגלל זה עזבתי", אמר נגרדו, "הם היו צריכים לסמוך עליי, ולא להשקיע 35 מיליון יורו בקרים בנזמה. עדיף לטפח שחקן בית במקום לבזבז כל כך הרבה כסף".

"אם נמשיך לשחק כפי ששיחקנו עד כה, יש לנו סיכוי לא רע לנצח את המשחק", אמר שחקנה של הקבוצה חסוס נבאס. "זה יהיה כמובן משחק קשה מאוד ברמות הגבוהות של הכדורגל. אנחנו צריכים לשמור על היכולת המנטלית שלנו להתחרות בכאלה מעמדים".

עדכון ראשון: 3.10, 13:00
עדכון אחרון: 4.10, 14:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully