וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבודים בטוקיו? לא אצל מריה שראפובה

הטניסאית הרוסיה רשמה תואר ראשון מאז אפריל 2008, כשזכתה בטורניר טוקיו ונהנתה מפרישה של ינקוביץ' בגמר

סבב הנשים המקצועני בטניס מתקרב לסיום העונה שלו, ונראה שמריה שראפובה יכולה רק להצטער על זה. הטניסאית הרוסיה, שהייתה בעבר הראשונה בעולם, זכתה היום (שבת) בתואר הראשון שלה מאז הניתוח בכתף שעברה באוקטובר שעבר, כשזכתה בטורניר טוקיו (על סך פרסים של שני מיליון דולר). התואר הזה היה ה-20 במספר בקריירה של שראפובה, כאשר בנוסף זו גם הייתה הזכייה השניה של שראפובה בטוקיו. למעשה, התואר האחרון של שראפובה בסבב היה באפריל 2008, אז זכתה בטורניר אמלייה איילנד בארצות הברית.

הזכייה של שראפובה הפעם הייתה קלילה, כשהיריבה ילנה ינקוביץ' פרשה ממשחק הגמר במצב של 2:5 לטובת הרוסיה במערכה הראשונה. תחילה, ינקוביץ' התלוננה על כאבים בזרוע יד ימין וביקשה טיפול רפואי. בסיומו של הטיפול שכלל גם חבישה, הטניסאית הסרבית הצליחה להחזיק מעמד רק לעוד שתי נקודות, לפני שזרקה את המגבת. "דברים כאלה קורים, אבל אני בהחלט אקח את התואר הזה", אמרה בסיום המשחק שראפובה והוסיפה: "נהדר לחוות את האדרנלין הזה שוב פעם. זה די נחמד לזכות בטורניר אחרי תקופה שבה לא ידעתי אם אוכל לחזור ולשחק טניס. אבל חזרתי ואני רעבה מאוד, אני אוכל להיות טובה יותר ממה שהייתי אי פעם, ולזכות בתארי גרנד סלאם נוספים".

ילנה ינקוביץ' התייחסה לפציעה שלה ולסיכוייה להתחרות בבייג'ינג בשבוע הבא: "היו לי כאבים חזקים מאוד בכתף, שהתפשטו לאיזור המרפק. אני אצטרך לקבל טיפול, ורק אז אדע אם אוכל להתחרות בבייג'ינג. רציתי לסיים את המשחק עצמו, אבל לא יכלתי אפילו לאחוז במחבט".

בטורניר בייג'ינג כוכבת היום הייתה ונוס וויליאמס, שמנסה להתגבר על התקופה הרעה שהיא עוברת והעפילה לסיבוב השני אחרי ניצחון 2:6, 6:7 על ורה דושבינה הרוסיה. אחרי שהמערכה הראשונה הסתיימה בפחות מחצי שעה, הרוסיה, המדורגת 47 בעולם, הצליחה להמם את ונוס עם יתרון 0:4 במערכה השנייה. מכאן האמריקאית חזרה לעצמה, כפתה שובר שוויון והצליחה להשלים את המשימה. יריבתה הבאה של ונוס היא רוסיה אחרת, אנסטסיה פאבליוצ'נקובה, שניצחה את סיביל באמר 5:7, 1:6.

סמנטה סטוסור סיימה את דרכה כבר אחרי סיבוב אחד, לאחר שהפסידה לאליז קורנה הצרפתיה 6:4, 4:6, 6:3. פלאביה פנטה דהרה לשלב הבא עם 6:7, 2:6 על האן קסיניון המקומית. תוצאות נוספות: אלכסנדרה ווז'ניאק - ארבאנה רזאיי 6:4, 1:6, 6:7. אלונה בונדרנקו - אגנס שבאיי 3:6, 0:6.

גברים: טרויצקי וסימון עלו לגמר בבנגקוק

ג'ו ווילפריד צונגה הצרפתי, המדורג הבכיר בטורניר בנגקוק בתאילנד (על סך פרסים של 608,500 דולר) סיים את חלקו בתחרות אחרי שהודח בחצי הגמר. צונגה הפסיד לויקטור טרויצקי הסרבי (4 בטורניר) 1:6, 6:2, 6:3. טרויצקי יתמודד על התואר נגד ז'יל סימון הצרפתי (2 בטורניר), שגבר על יורגן מלצר האוסטרי 4:6, 6:7 ועלה לגמר הראשון שלו בסבב השנה. טרויצקי אמר בסיום: "כבר ניצחתי בעבר טניסאים מהעשירייה הראשונה בעולם, הם אנשים נורמלים. אין טניסאים בלתי מנוצחים".

ניקולאי דוידנקו הרוסי עלה לגמר טורניר קואלה לומפור במלזיה (על סך פרסים של 947,750 דולר) אחרי שניצח את רובין סודרלינג השבדי (3 בטורניר) 6:1, 6:7, 2:6. דוידנקו, המדורג הבכיר בטורניר, יתמודד בגמר נגד פרננדו ורדאסקו הספרדי (2 בטורניר), שגבר על פרננדו גונזאלס הצ'יליאני (4 בטורניר) 4:6, 5:7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully