וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: באטון ייזנק מהמקום ה-11 ביפן

הבריטי שמוביל את סבב הפורמולה 1 קיווה לחגוג אליפות בסוזוקה, אבל נענש בהורדה של ארבעה מיקומים במוקדמות

סבסטיאן וטל, הנהג הגרמני מקבוצת רד בול, קבע היום (שבת) את ההקפה המהירה ביותר במוקדמות גרנד פרי יפן, והוא ייזנק ראשון במירוץ שהוא ה-15 מבין 17 בסבב הפורמולה 1. הגרמני ייזנק בגריד לצידו של יארנו טרולי האיטלקי (טויוטה) שהיה שני, בעוד שהאלוף לואיס המילטון ייזנק שלישי. ג'נסון באטון מבראון, המוביל בדירוג הנהגים, ייזנק מהמקום ה-11 בלבד. יריבו העיקרי על התואר ובן קבוצתו, רובנס באריקלו הברזילאי, ייזנק מהמקום התשיעי. במקור, השניים היו אמורים לזנק מהמקומות השביעי והחמישי (בהתאמה) אלא ששני הנהגים של בראון נענשו בהורדה של ארבעה מיקומים מכיוון שנהגו תוך כדי הנפת דגל צהוב.

העונש הזה מקטין את סיכוייו של באטון לחגוג את התואר המיוחל שלו כבר ביום ראשון בסוזוקה. כדי שזה יקרה, הוא צריך להשיג חמש נקודות יותר מבריקלו, שכבר זכה בעבר במירוץ הזה ב-2003 כשנהג עבור פרארי. כלומר, אם באטון יסיים ינצח ובאריקלו יסיים חמישי הוא יהיה האלוף החדש, וכך הלאה - רק שזינוק מהמקום ה-12 די מקלקל את התחזיות האלו. לסבסטיאן וטל, שרחוק מבאטון ב-25 נקודות, עדיין יש סיכוי תאורטי לזכות באליפות, אבל נראה שהוא יהיה חייב לנצח ביפן כדי לשמור עליו.

הקפות החימום והמוקדמות ביפן התקיימו בתנאי מזג אוויר קשים עם גשמים לפרקים, מה שגרם לכמה התרסקויות. טימו גלוק מטויוטה, שעלה לנהוג חולה, רשם את ההתרסקות הקשה ביותר ופונה להמשך בדיקות בבית חולים. מארק וובר התרסק בחימום, והוא ייזנק אחרון במירוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully