וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שעות נוספות, פאר עלתה לטורניר בייג'ינג

הטניסאית הישראלית פיגרה 3:1 מול וניה קינג האמריקאית במערכה השלישית במוקדמות, אבל ניצחה 6:2, 0:6, 4:6

שחר פאר רשמה היום (שבת) את ניצחונה ה-12 ברציפות בסבב המקצועני לנשים, כשהפעם עברה את סיבוב המוקדמות השני ועלתה להגרלה הראשית של טורניר בייג'ינג היוקרתי (על סך פרסים של 4.5 מיליון דולר).

פאר (34 בעולם), שוב הפסידה את המערכה הראשונה, הפעם לוניה קינג האמריקאית (90 בעולם). לעומת שני הטורנירים הקודמים שלה, משחקוני ההגשה היו הפעם חלשים יותר וגם אחוזי ההחזרה, אלא שבמערכה השניה היא חזרה לעצמה בגדול כשניצחה 0:6 חלק. פאר נשברה במשחקון הרביעי של המערכה המכרעת ופיגרה 3:1, אבל הצליחה להגיב בשבירה מיידית כדי להשוות. במשחקון התשיעי היא הצליחה לשבור כדי לעלות ל-4:5, ושמירה על ההגשה במשחקון הבא הביאה לניצחון של הישראלית במשחק אחרי שעתיים וחמש דקות.

פאר היא אחת משמונה טניסאיות שהעפילו מהמוקדמות לטורניר היוקרתי, בו תשתתפנה כל המדורגות הבכירות בעולם (פרט לאנה איבנוביץ' שפרשה ולמעשה סיימה את העונה). כמה שעות אחרי הניצחון פאר שובצה להגרלה הראשית, שם נקבע כי היא תתמודד בסיבוב הראשון נגד אקתרינה מקארובה הרוסיה (54 בעולם), שהפסידה בסיבוב הראשון בכל אחד מחמשת הטורנירים האחרונים בהם השתתפה. במידה ופאר תנצח, היא תתמודד בסיבוב השני ככל הנראה נגד סרינה וויליאמס, שתפתח מול קאיה קאנפי האסטונית.

  • עוד באותו נושא:
  • שחר פאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully