וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אחד קטן

חלוצה הצנום של ברצלונה, פדרו, כבש שער ענק, בדרך ל-0:1 על אלמריה, שהעלה אותה לפסגה. ניצחון ראשון לאתלטיקו מדריד

המחזור השישי בליגה הספרדית נפתח ביום שבת עם שלושה משחקים, וביום ראשון יימשך עם משחק הצמרת המסקרן שיפגיש בראמון סאנצ'ז פיחואן את סביליה, שתארח את ריאל מדריד. הערב (שבת) שמרה ברצלונה על מאזנה המושלם בליגה, לאחר שהסתפקה ב-0:1 קטן על אלמריה בקאמפ נואו, שהעלה אותה מקום אחד, למקום הראשון בליגה. הקבוצה של פפ גווארדיולה עם 18 נקודות, והיא כמובן תקווה להפסד של הבלנקוס כדי לפתוח פער של שלוש נקודות בפסגה.

את הערב סגרה בסטייל אתלטיקו מדריד, ששיוועה לניצחון ראשון מאז שהעונה החלה, והערב סוף סוף מצאה אותו. קבוצתו של אבל רסינו יצאה למשחק חוץ לא פשוט, וחזרה עם ניצחון נאה, 1:2 על סראגוסה, שעשוי לשלוח את הקבוצה לדרך חדשה. במשחק הראשון של הערב אירחה טנריפה את דפורטיבו לה קורוניה ונוצחה על ידי הקבוצה מגאליסיה 1:0.

ברצלונה - אלמריה 0:1

ביום שלישי באמצע השבוע גברה אלופת ספרד ואירופה 0:2 על דינמו קייב בליגת האלופות, אבל 'פפ-טים' לא הרשימה יותר מדי. גם בעקבות זאת וגם כי היריבה שפגשו היא לא פראיירית, נזהרו המאמן והשחקנים להמעיט או לזלזל בערכם של האורחים. הניצחון המינימלי עליהם בקאמפ נואו מלמד כי הם צדקו.

גווארדיולה העלה בקישור את סרחי בוסקטס, צ'אבי ואינייסטה, כאשר בהתקפה הוא העלה את מסי, איברהימוביץ' ופדרו. האחרון, הפחות מנוסה מבין השישה, כבש את שער הניצחון במשחק. ההרצה של פדרו בהרכב מוכיחה את שלה, ובהיעדרו של תיירי הנרי הוא עושה את העבודה על הצד הטוב ביותר. כזכור, הוא היה זה שהבקיע את שער הניצחון בסופרקאפ האירופי נגד שחטאר דונייצק.

בדקה ה-31 החלוץ קיבל כדור כשהוא עם הגב אל השער, עשה סיבוב על המגן שלו ושלח כדור חד ואדיר לחיבורים של דייגו אלבס, שממש לא יכול היה להגיע לכדור. מי שמאוד ניסה להבקיע הוא זלאטן איברהימוביץ'. איברה, שכבש שער בכל אחד מחמשת משחקיו הראשונים בברצלונה, קיווה לשבור את שיאו של סזאר רודריגז מעונת 1950/51 שהבקיע בחמש הופעותיו הראשונות במדי הבלאוגרנה, אך לשווא.

אתלטיקו מדריד - סראגוסה 1:2

תקופה לא קלה עוברת על אוהדי אתלטיקו מדריד ועל מאמנה, אבל רסינו, שעדיין לא ראו ולו ניצחון אחד העונה. יתרה מכך, אתלטיקו סופגת 2.6 שערים למשחק, יותר מכל קבוצה אחרת בליגה, ועם כל הנתונים הללו, פגשו שחקניו של רסינו את סראגוסה הקשה, נתנה פתיחת עונה טובה עד כה. האוהדים לא הסתירו את הלחץ שלהם בפתיחה וקראו לפיטורי המאמן, אלא שהכל השתנה עבור האורחים כבר בדקה השלישית, כשחוארדו הדהים את הקהל המקומי, והעלה את אתלטיקו ליתרון מוקדם.

האורחים ניסו לתקוף את שערה של אתלטיקו ללא הצלחה, ובדקה ה-66 נענשו בפעם השניה. עבירה מחוץ לרחבתה של סראגוסה הובילה לבעיטה חופשית נהדרת של אנטוניו לופז, ששלח כדור בחצי גובה מסביב לחומה, והיישר אל הפינה השמאלית כדי להכפיל את היתרון. סראגוסה הרגישה את הלחץ, ו-2 דקות לאחר מכן חזרה למשחק, כשעבירה ברחבה הקנתה להם פנדל, אותו שלח אוורטון הברזילאי פנימה, כדי לצמק ל-1:2. אלא שאתלטיקו לא עמדה לאבד את ההזדמנות, ולמעשה היתה קרובה פעמיים להגדיל את היתרון, אך הסתפקה בניצחון.

משחק נוסף:

טנריפה - דפורטיבו לה קורוניה 1:0
דייגו קולוטו (61)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully