וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: נבר סיי אברה

שער דרמטי של אברה בתוספת הזמן קנה ליונייטד נקודה ב-2:2 עם סנדרלנד. תמיר כהן בישל בתיקו של בולטון עם טוטנהאם

המחזור השמיני בפרמיירליג יפתח בשבת, אך יהווה רק מתאבן ליום ראשון הגדול ומשחק העונה הראשון בין צ'לסי לליברפול. בעוד ארסנל תשחק גם היא ביום ראשון ומנצ'סטר סיטי תחכה עד יום שני, מנצ'סטר יונייטד נהנתה מהפריבלגיה של משחק ללא לחץ כאשר פגשה במוקד משחקי השבת את סנדרלנד.

אלא שהמציאות טפחה על פניהם של השדים, כשהם היו כפסע מהפסד שני העונה בליגה. שער דרמטי ביותר שתי דקות בתוספת הזמן נתן נקודה ליונייטד עם 2:2. מאמן סנדרלנד וקפטן העבר של השדים, סטיב ברוס, לא ניצח מעולם את אלכס פרגוסון כמאמן, והוא שוב יצטרך לנסות בפעם הבאה.

טוטנהאם, הרביעית בטבלה, יצאה למשחק חוץ אצל בולטון הלוהטת וניסתה להוכיח שהדיבורים על מקום רביעי בווייט הארט ליין לא מצוצים מהאצבע, אך למרות זאת בולטון המשתפרת הצליחה לגנוב נקודות ולסיים ב-2:2 מפתיע אחרי שכבר הובילה פעמיים. בתחתית, פורטסמות וטל בן חיים המשיכו במסע לחיפוש נקודה ראשונה והביאה הרבה יותר מזה: ניצחון ראשון על העולה החדשה וולבס, אותה היא ניצחה 0:1. טל בן חיים שיחק 90 דקות בהרכב פורטסמות.

מנצ'סטר יונייטד - סנדרלנד 2:2

מנצ'סטר יונייטד לא נראתה טוב בזמן האחרון. חרף הניצחונות של הקבוצה של אלכס פרגוסון משהו לא עבד במכונה, וזה נראה היטב בניצחון הליגה בסטוק (0:2) וב-1:2 בליגת האלופות על וולפסבורג. אי אפשר לשקר ולבלף כל העת, והערב השקר התגלה ועוד באולד טראפורד, שכחתול שחור עבר שם והוציא נקודה בסוג של הפתעה לא קטנה.

הצבתו של בן פוסטר בשער היונייטד היא מאולצת, אבל היא עולה ביוקר רב לקבוצה. שני השערים שקיבל פוסטר לא היה באשמתו הישירה, אבל הוא היה יכול לעשות הרבה יותר כדי למנוע אותם. בדקה השביעית דארן בנט העלה את האורחים ליתרון מפתיע, כאשר הסתובב ושלח מדויק מ-18 מטרים לפינה של פוסטר, שאיחר להגיע לכדור.

יונייטד ניסתה וניסתה, השוויון הגיע רק חמש דקות בתוך המחצית השנייה. דימיטאר ברבאטוב עשה חצי מספרת להגבהה והכדור פרפר ברשת, שער נהדר לחלוץ הבולגרי של השדים. אבל השוויון החזיק מעמד רק שמונה דקות. התקפה משולבת נאה של סנדרלנד הסתיימה בהגבהה של אנדי ריד לתוך הרחבה, קנווין ג'ונס עלה עם פוסטר וספק עשה עליו עבירה, בכל אופן פוסטר לא היה מספיק תקיף, והכדור שוב פגש את רשת היונייטד. בדקה ה-85 הורחק קיירן ריצ'רדסון, דבר שהזמין לחץ, וליונייטד כמו ליונייטד המון-המון מזל, כאשר כדור של פטריס אברה פגע בבלם אנטון פרדיננד וחדר פנימה שתי דקות בתוספת הזמן.

אלופת אנגליה מסיימת משחק ראשון בתיקו העונה. מאז המחזור השני, אז הפסידה לבארנלי השיגה מנצ'סטר רק ניצחונות, וכעת היא תצטרך להתחיל לספור מחדש. כעת, צ'לסי יכולה, אם תנצח את ליברפול, לפתוח פער של שתי נקודות בפסגה.

סטיב ברוס, בלם וקפטן העבר של מנצ'סטר יונייטד, היה קרוב מאוד להשיג ניצחון ראשון בקריירה כמאמן על פרגוסון. למרות התיקו, החתולים השחורים שלו פתחו את העונה בצורה מעוררת כבוד עם 13 נקודות משמונה משחקים. עם תיקו זה ועם פתיחת העונה הטובה של הקבוצה ממזרח אנגליה, ברוס מקבל לא מעט נקודות במאבק הירושה של פרגוסון ביום מן הימים - משרת האימון במנצ'סטר.

בולטון - טוטנהאם 2:2

אחרי שפתחה את העונה עם שלושה הפסדים רצופים, בולטון של המחזורים האחרונים היא קבוצה שונה לחלוטין וגם הערב היא נראתה כמי שהולכת להמשיך בדרכה למעלה הטבלה. הטרוטרס היו קרובים להשלים עשר נקודות בארבעת המשחקים האחרונים, אך פספסו את ההזדמנות בגלל החדות של הקרואטים, ניקו קרנצ'אר וורדאן צ'ורלוקה, שסיפקו לתרנגולים נקודה חשובה במאבקם בצמרת. תמיר כהן, שתופס את מקומו בהרכב לאחרונה, היה שוב דומיננטי בבולטון וסיים הפעם עם בישול לשער השני, מה שאמור להביא לסחיטת מחמאות נוספת ממאמנו, גארי מגסון.

ללא יוהאן אלמנדר הפצוע, טוטנהאם, שהגיעה למשחק ממרומי המקום הרביעי, נקלעה לפיגור מוקדם אחרי שכדור ארוך הגיע לריקרדו גרדנר, שבעט פנימה אחרי ניצול כדור חוזר של לי. כהן הספיק לקבל כרטיס צהוב בהמשך וקרנצ'אר דאג לשער השוויון בדקה ה-33 אחרי מסירה של פטר קראוץ'. בולטון הפעילה לחץ וקיבלה שער מצוין של קווין דייויס, שניצל הרמה מדויקת של תמיר כהן כדי להבקיע מקרוב. ארבע דקות בלבד חלפו עד שכדור קרן הגיע לורדאן צ'ורלוקה, שנגח פנימה והשאיר נקודה לטוטנהאם.

וולבס - פורטסמות 1:0

סוף סוף זה הגיע. זה היה קשה, אבל בסופו של דבר פורטסמות סיימה את המצב העגום של הקבוצה היחידה ללא ניצחון ליגה ואחרי שמונה מחזורים היא אוספת ניצחון ראשון נגד מי שהיא כנראה תילחם איתה נגד הירידה, וולבס הבינונית. אחרי שבעה הפסדים רצופים בפתיחת העונה העלובה והגרועה ביותר באנגליה ב-79 השנים האחרונות, פומפי צריכה להודות בעיקר לחסן יבדה, הקשר הצרפתי שהגיע העונה מבנפיקה. אחרי שתי הזדמנויות טובות של פורטסמות, נגיחה של יבדה בעקבות כדור קרן. פורטסמות נלחמה בשיניים כדי לשמור על היתרון ולבסוף חגגה לראשונה העונה והשקיטה במעט את כסאו של המנג'ר פול הארט. טל בן חיים שיחק 90 דקות.

משחקים נוספים:

האל - וויגאן 1:2

להאל: יאן ונחור אוף הסלינק 60, דייברסון 68
לוויגאן: סקוט סינקלייר 87

ברנלי - בירמינגהאם 1:2

לבארנלי: סטיבן פלטשר 53, אנדרה ביקיי 62
לברימינגהאם: סבסטיאן לארסון 90

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully