וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היצפלד מוטרד מחוליית ההגנה

מאמן שוויץ פרסם את הסגל למשחק נגד ישראל: שטרלר בחוץ, מאנין עוד עשוי לקבל זימון. בכורה לבלם ציריך היינץ ברמטלר

מאמן נבחרת שוויץ, אוטמר היצפלד, פרסם היום (שישי) סגל של 21 שחקנים למשחקים נגד לוקסמבורג בחוץ וישראל בבית ב-10 וב-14 באוקטובר בהתאמה. שוויץ זקוקה לארבע נקודות משני המשחקים הנועלים של בית 2 על מנת להבטיח סופית את העלייה למונדיאל מהמקום הראשון.

המאמן הגרמני מוטרד מאוד מבעיות ההגנה. יוהאן דיורו הפצוע נשאר כמובן בחוץ, ואילו פיליפ סנדרוס, שנמצא בסגל, ראה דקות משחק מעטות מאוד במילאן בעונה שעברה ובארסנל העונה. המגן לודוביק מאנין לא נמצא בסגל בגלל פציעה, אך אם יקבל דקות במדי קבוצתו, שטוטגרט, בסוף השבוע, הוא עשוי להצטרף לסגל.

היצפלד הפתיע עם זימונו של הבלם הצעיר בן ה-22 היינץ ברמטלר, שחקן פ.צ ציריך, עבורו זהו זימון בכורה לנבחרת הבוגרת. גם המגן סטפן גריכטינג מאוקזר חזר לסגל לאחר שלא קיבל ולו דקת משחק אחת עד כה בקפמיין הנוכחי. בחוליית ההתקפה, העדיף היצפלד להשאיר בחוץ את החלוץ מרקו שטרלר, שחקנה של פ.צ באזל.

הסגל המלא:
שוערים: דייגו בנאליו (וולפסבורג), ג'וני לאוני (פ.צ ציריך), מרקו וולפי (יאנג בויז)
הגנה: היינץ ברמטלר (פ.צ ציריך), סטפן גריכטינג (אוקזר), סטפן ליכטסטיינר (לאציו), פיליפ סנדרוס (ארסנל), כריסטוף ספייצ'ר (פרנקפורט), סטיב פון ברגן (הרטה ברלין), רטו זיגלר (סמפדוריה)
קישור: טרנקילו ברנטה (לברקוזן), ארן דרדיוק (לברקוזן), גלסון פרננדז (סנט אטיין), מרקו פדאלינו (סמפדוריה), גוקהאן אינלר (אודינזה), בנג'מין הוגל (באזל), הקאן יאקין (לוצרן)
התקפה: אלכסנדר פריי (באזל), בלאיסה נ'קופו (טוונטה), יוהאן פונלאנטן (פ.צ ציריך), פירמין שווגלר (פרנקפורט)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully