וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד-הפועל ר"ג: זהירות, מקרייב לפניך

29.9.2009 / 14:18

הבולגרי, שנקנס השבוע, יפתח בהרכב המארחת (ש', 19:00) ומפחיד את יובל נעים. איילי הפצוע ייעדר, לוז או אוחנה יפתחו

שחקני מ.ס. אשדוד השלימו הבוקר את ההכנות לקראת המשחק בו תארח מחר (שבת, 19:00) הקבוצה את הפועל רמת גן במסגרת המחזור החמישי בליגת העל. בשלושת המשחקים האחרונים שלה בליגה, שיחקה אשדוד מול עולות חדשות וצברה שבע נקודות מתוך תשע אפשריות, שמעמידות את המועדון במקום השישי בטבלה. שתי הקבוצות כבר נפגשו העונה פעמיים במסגר גביע הטוטו כאשר המשחק הראשון הסתיים בתיקו 1:1 ובשני ניצחו האשדודים 1:3.

באשדוד עסקו השבוע גם עם בעיות משמעתיות קלות כאשר החלוץ דימיטאר מקרייב נקנס ב-2000 דולר בשל התחצפות לאחד מאנשי הצוות המקצועי. בנוסף, ננזף הקשר הקמרוני סטפן קינגווה על ידי המאמן יוסי מזרחי אחרי שלא מילא הוראות טקטיות באחד האימונים. בכל מקרה, מתוכננים השניים לפתוח בהרכב. ישראל ראש או מתן אוחיון יפתחו לצידו של כריסטיאן גונזאלס במרכז ההגנה, כאשר אורי אוזן ורחמים צ'קול יתופקדו כמגנים.

מי שעוד נמצא בתמונת ההרכב הפותח הוא הקשר עידן וייצמן שהחלים לחלוטין ממחלתו וערך השבוע אימונים מלאים. גם שי רביבו, שסבל מכאבי גב, כשיר ויפגוש את חבריו מרמת גן איתם עלה לליגת העל בעונה שעברה.

הרכב משוער: דראגן סטויקיץ', אורי אוזן, כריסטיאן גונזאלס, מתן אוחיון (ישראל ראש), רחמים צ'קול, משה אוחיון, סטפן קינגווה, עידן וייצמן, שי רביבו, עידן שריקי, דימיטאר מקרייב.

מושעי רמת גן הוחזרו לסגל

אחרי שהרמת גנים השיגו בשבוע שעבר את נצחונם הראשון בליגת העל, במועדון מקווים להמשיך במומנטום החיובי ולחזור עם נקודות גם ממגרש קשה כמו אשדוד. המאמן יובל נעים החזיר אתמול לאימונים את תמיר בן עמי, מור גולן ועומר פרץ שהיו מושעים במהלך השבוע והשלושה צפויים להיות בסגל למשחק, אבל ייפתחו על הספסל. החלוץ סרג' איילי סובל מפציעה ברגלו והוא מחוץ לסגל. ביום ראשון יעבור החלוץ סדרת בדיקות לאבחון מצב הפציעה.

על פי התרגול הטקטי שערך נעים הבוקר, נראה כי הוא סגור על מרבית ההרכב למעט התלבטות אחת בין החלוץ עמית אוחנה והקשר בן לוז, כאשר אחד מהם יהיה זה שיתפוס את מקומו של איילי הפצוע. המאמן תרגל מערך ובו שלושה קשרים דפנסיביים, הרוויה קובצ'ביץ', שי חדד ו-וויליאם סוארס כאשר במהלך המשחקון הפנימי הוא ביקש מהקישור האחורי להקפיד ולתמוך גם בהתקפה, על מנת שהקבוצה תוכל ליצור יתרון מספרי בחלק המגרש של היריב.

"בסך הכל אנחנו לאט לאט מסתגלים לליגת העל שהיא קשה מאוד מבחינתנו", אמר הבוקר המאמן יובל נעים לוואלה! ספורט. "אני מקווה מאוד שהשחקנים הבינו מה אני וירון קוריס רוצים מהם וזה נחישות, מלחמה ומחוייבות כלפי המועדון. אני בטוח שאם נעשה את הדברים האלה, אז גם התוצאות יהיו טובות. אני מרגיש שיש שינוי בקבוצה. השחקנים ראו שאנחנו לא רק מדברים אלא גם מבצעים ויש לזה אפקט יותר גדול. צריך גם לעשות דברים בטעם ולכן גם החזרתי את המושעים לסגל לפני המשחק. ברגע שהשחקנים הבינו את המסר מבחינתי הכל מאחוריי", הוסיף נעים, שסיים לרצות עונש הרחקה וישוב לספסל קבוצתו.

המאמן התייחס למפתחות המקצועיים למשחק באשדוד ואמר: "נצטרך לשתק את שני החלוצים שלהם, עידן שריקי ודימיטאר מקרייב וכמובן להיזהר גם ממשה אוחיון בקישור. גם המגנים שלהם עולים הרבה ונצטרך לשים לב לאגפים. העמידה שלנו תקבע המון במשחק. לא נבוא להסתגר. נבוא לשחק את המשחק הרגיל שלנו. ננסה להגן עם כמה שיותר שחקנים וגם לצרף כמה שיותר שחקנים להתקפה. אנחנו פותחים טוב את המשחקים, אבל אולי השחקנים לא מאמינים מספיק בעצמם. על אף כל הקשיים, ויש קשיים, אני מקווה שנעשה תוצאה טובה".

הרכב משוער: רפי כהן, קובי מוסא, אסי דומב, חיים מלכה, בני חדד, שי חדד, הרוויה קובצ'ביץ', וויליאם סוארס, קובי חסן, עמית אוחנה (בן לוז), ג'ורג' דאטורו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully