וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיים הקשים של דימיטאר ברבאטוב

הבולגרי דיבר על הקושי לעמוד בלחץ של מנצ'סטר יונייטד ("הכשלתי את עצמי"), ובציפיות: "אני חייב לכבוש יותר שערים"

ימים לא קלים עוברים על חלוץ מנצ'סטר יונייטד, דימיטאר ברבאטוב. 30.75 מיליון ליש"ט שילמו השדים האדומים לטוטנהאם עבור החלוץ הבולגרי, אך אחרי למעלה משנה באולד טראפורד, ברבאטוב מודה - אני לא מצליח לספק את הסחורה. "אכזבתי את עצמי בעונה שעברה", אמר החלוץ בראיון ל"סאן". "היה עליי לחץ גדול והכשלתי את עצמי למרות שרציתי להוכיח את עצמי בפני האוהדים.

"אסור לשכוח שהם רגילים לבסט, צ'לרטון וקנטונה ואני רק דימיטאר. היו לי מספר בישולים, אבל אני חייב לכבוש יותר שערים. אני לא יודע מה אני עושה לא בסדר, אולי הכל עניין של מזל... מי יודע? העברתי לילות שלמים במחשבות שיכולתי לעשות דברים אחרת. הייתי נרגש מדי וזו האחריות שלי".

ברבאטוב, שכבש 16 שערים ב-53 משחקים במדי היונייטד, סיפר כי הביקורת של האוהדים עודדה אותו לעבוד קשה: "בכנות, הביקורת השפיעה עליי, אבל לא בצורה שלילית. ראיתי שסטטיסטית אני במקום התשיעי בשריפת שטחים תוך כדי משחק. סגלל ביקורת האוהדים, עד סוף העונה כבר הייתי רביעי. אולי העונה אהיה במקום הראשון".

הבולגרי נשאל האם תג המחיר שלו השפיע על יכולתו: "מי יכול לעמוד בציפיות של כזה סכום? אף אחד. משגע אותי לחשוב על הסכום הזה. אני פשוט לא מסוגל להבין אותו". ובכל זאת, החלוץ ניסה להישאר חיובי כשסיכם: "אני משחק בקבוצה הטובה בעולם עם אגדות כמו סקולס, גגיס ורוני כשאלכס פרגוסון מאמן אותי. איך אפשר שלא לשמוח?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully