וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר ניצלה מהדחה במוקדמות בייג'ינג

הישראלית שמטה מערכה אחרי שבועיים אך ניצחה את קאיי צ'ן צ'אנג (132) 6:4, 4:6, 2:6. שראפובה ויאנקוביץ' בגמר בטוקיו

שחר פאר רשמה היום (שישי) את ניצחונה ה-11 ברציפות כשגברה 6:4, 4:6, 2:6 על קאיי צ'ן צ'אנג הטייוואנית בסיבוב המוקדמות הראשון של טורניר בייג'ינג (סך פרסים של 4.5 מיליון דולר), אבל בניגוד לעשרת הניצחונות הקודמים של הישראלית הלוהטת הפעם היא נאלצה לעבוד קשה.

צ'אנג בת ה-18, מדורגת אומנם רק במקום ה-132 בעולם, אבל רק בשבוע שעבר היא הדהימה את המדורגת ראשונה בעולם, דינארה סאפינה, בטורניר טוקיו, וגם לפאר היא לא עשתה הנחות עם ניצחון 4:6 במערכה הראשונה. פאר אף נשברה בפתיחת המערכה השנייה ופיגרה 2:0, אבל התעשתה מיד בהמשך ודהרה לניצחון 4:6 במערכה.

המומנטום של הישראלית נמשך אל המערכה השלישית, שנפתחה צמוד אך נמשכה בשליטת פאר שניצחה 2:6 וזכתה במקום בסיבוב המוקדמות השני, שם תפגוש את האמריקאית ואניה קינג (90 בעולם), שניצחה את הסלובנית קתרינה סרבוטניק 4:6, 4:6.

שראפובה עברה גם את המשוכה הפולנית

מריה שראפובה שוב עשתה לעצמה חיים קשים הבוקר בטורניר טוקיו (סך פרסים של 2 מיליון דולר), אבל הצליחה להעפיל לגמר בדרכה אולי לתואר ראשון מאז הניתוח בכתפה באוקטובר שעבר.

הרוסיה המדורגת 25 בעולם, ששמטה מערכה ברבע הגמר מול בת ארצה אליסה קלייבאנובה, שוב הסתבכה מול הפולניה המוכשרת אגניישקה ראדוונסקה, אבל הרימה הילוך במערכה השלישית בה פיגרה 2:0 וניצחה 3:6, 6:2, 4:6.

שראפובה, שזכתה בטורניר ב-2005, תפגוש בגמר את ילנה יאנקוביץ', שמחפשת בעצמה קאמבק אחרי שצנחה מראשות הדירוג למקום השמיני בעולם. יאנקוביץ' המשיכה ביכולתה הטובה בבירת יפן עם ניצחון חלק 4:6, 3:6 על נה לי הסינית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully