וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטפאל: "כספי ירוויח את הדקות שלו דרך ההגנה"

מאמן סקרמנטו התרשם מהיכולת של הפורוורד הישראלי לשמור על שחקנים בעמדות שונות במחנה האימונים של הקינגס

עמרי כספי ערך השבוע את צעדיו הראשונים במחנה האימונים של סקרמנטו לקראת העונה החדשה, ואחרי שהפגין בעיקר חוסר יציבות בליגת הקיץ זכה הפורוורד הישראלי לשחק נגד ולצד חברי הסגל המלא של הקינגס, ולהוכיח למאמנו פול ווסטפאל שיש לו מקום ברוטציה של הקבוצה הצעירה והמתחדשת שנבנתה בבירת קליפורניה. משחק קדם העונה הראשון של הקינגס יהיה בפורטלנד בלילה שבין שלישי לרביעי.

ווסטפאל אמר הלילה (בין חמישי לשישי) ל-"סקרמנטו בי" כי התרשם לטובה מכספי עד כה ופירט: "ההגנה שלו תהיה הדרך הקצרה ביותר עבורו לקבל דקות. הוא נבחן מבחינה הגנתית, כי יוצא לו לשמור הרבה על קווין מרטין, ולחילופין על דזמונד מייסון, ומצד שני הוא מוצא את עצמו לפעמים שומר בפוסט על שחקנים גבוהים ממנו. הוא לומד להיות שומר מגוון מאוד".

כספי עצמו ציין כי הוא ממשיך להשתלב בהדרגה וללמוד את העולם החדש אליו נקלע כישראלי הראשון ב-NBA: "אני לא רוצה לדחוף יותר מדי חזק, אלא רק לשמור על התפקיד שלי - לשחק טוב בהגנה, להשיג ריבאונדים ולעשות את כל מה שצריך כדי לנצח. זו רק ההתחלה, אז אני מנסה לעשות את הדברים בצורה הכי פשוטה, ולהוציא לפועל את מה שהמאמן מבקש ממני".

* בינתיים נפתחו משחקי קדם העונה עם ניצחון של יוטה 87:103 על דנבר, במשחק בו שפט לראשונה צוות של השופטים המחליפים של הליגה שממלאים את מקומם של השופטים הוותיקים שעדיין מצויים בסכסוך עם דייויד שטרן. דרון וויליאמס וסי ג'יי מיילס קלעו 16 כל אחד לג'אז, כרמלו אנתוני הוביל את הנאגטס עם 13 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully