וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוובריי: "ירינו לעצמנו ברגל"

מאמן סלטיק עדיין מאמין בסיכויי העלייה של קבוצתו למרות התיקו מול ראפיד וינה: "נהיה מוכנים מול המבורג"

המחזור הראשון בבית ג' של הליגה האירופית זימן שתי הפתעות גדולות, כשסלטיק הפסידה להפועל תל אביב בבלומפילד (2:1) והמבורג הובסה בוינה על ידי ראפיד (3:0), אבל בעוד שהמבורג חזרה לעצמה אמש (חמישי) עם 2:4 מרשים על הקבוצה של אלי גוטמן, סלטיק המשיכה להסתבך עם 1:1 ביתי מול ראפיד וינה, שהציב אותה במקום האחרון בבית, כששני משחקיה הקרובים יהיו מול המבורג.

"כמובן שאנחנו חשים תסכול ואכזבה מהתוצאה", אמר מאמן סלטיק טוני מוובריי לאחר המשחק. "ירינו לעצמנו ברגל עם השער המוקדם שספגנו, זה משהו שכל הזמן קורה לנו וחבל, אבל דבקנו בתכנית המשחק שלנו ועשינו מספיק כדי לנצח את המשחק. אנחנו חייבים לקצץ בטעויות האישיות שלנו ולהתרכז יותר על המגרש".

על יריבתו בשני המשחקים הבאים בליגה האירופית אמר מוובריי: "המבורג תהיה יריבה קשה, בפרט שנשחק נגדה פעמיים ברציפות, אבל נהיה מוכנים לכך ולא נאבד תקווה להשיג את המקום בשמינית הגמר".

ואלוורדה: "אין לנו ברירה אלא להגיב"

מי שבאמת נמצאת בצרות היא ויאריאל, שהמשיכה אמש בזלצבורג את כושרה האיום מהליגה הספרדית והפסידה 2:0 לרד בול המקומית. הצוללת הצהובה, ששקועה במקום הלפני אחרון בלה ליגה ללא ניצחון אחרי חמישה מחזורים, לא הצליחה לכבוש זה המשחק השלישי ברציפות, וערערה את מעמדו של ארנסטו ואלוורדה, שנכנס הקיץ לנעליו של מנואל פלגריני ועד עתה התקשה לשחזר את ההצלחה של הצ'יליאני שערק לריאל מדריד.

"לצערי ירדנו מנוצחים למרות שהרגשנו שאנחנו מסוגלים לנצח את המשחק", אמר ואלוורדה בסיום. "שלטנו במחצית הראשונה, אבל הם עמדו בפרץ ואז כבשו ומשם כבר היה לנו קשה מאוד. ההפסד הזה מוכיח עד כמה הרמה בליגה האירופית גבוהה, אבל זה לא אמור לעניין אותנו. אין לנו ברירה אלא להגיב, למרות שזה מתחיל להיות קשה אחרי רצף הפסדים כזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully