וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב חוזרת לארץ עם 5 מ-5

הצהובים סיימו את מחנה האימונים בגרמניה והביסו את פרנקפורט 69:95. דרוקר: "ראו אצל השחקנים המון תשוקה"

קבוצת הכדורסל של מכבי תל אביב סיימה הערב (חמישי) את סדרת משחקי ההכנה שלה באירופה, לקראת עונת 2009/10, שתצא לדרך בתחילת השבוע הבא עם גביע ווינר. קבוצתו של פיני גרשון השלימה למעשה חמישה ניצחונות בחמישה משחקים (בצרפת וגרמניה) אחרי שהביסה את פרנקפורט סקייליינרס 69:95. הקבוצה הגרמנית סיימה את העונה שעברה במקום השישי בבונדסליגה.

גרשון פתח הפעם עם חמישייה שכללה את רביב לימונד, אנדרו וישנייבסקי, צ'אק איידסון, מצ'איי לאמפה ויניב גרין. הרבע הראשון במשחק היה צמוד, כאשר היתרון נע מצד לצד, ובסופו של דבר הסתיים בשוויון 23:23. גרשון הרבה ברוטציה ברבע השני, ומי שהשתלט על משחק ההתקפה של הצהובים היה אלן אנדרסון, שהוביל אותם ליתרון של חמש נקודות. היתרון הזה נשמר עד לסיומה של המחצית, כשמכבי הובילה 37:42.

אנדרסון המשיך במומנטום גם ברבע השלישי, ודקות טובות שלו הובילו את מכבי תל אביב ליתרון דו ספרתי, 40:54 אחרי שלוש דקות. גיא פניני וצ'אק איידסון הצטרפו לחגיגה, והפכו את המשחק לחד צדדי לחלוטין, כשהובילו את מכבי ליתרון 50:74 בסיומו של הרבע השלישי. ברבע האחרון היתרון של מכבי רק צמח, והשחקנים נהנו מדקות אחרונות של כדורסל מהנה, לפני תחילתם של המשחקים הרשמיים בארץ.

קלעו למכבי תל אביב: אלן אנדרסון 25, מאצ'יי לאמפה 18, גיא פניני 13, רביב לימונד 10, צ'אק איידסון 8, אנדרו וישנייבסקי 7, סטפן לאזמה 5, דורון פרקינס 3, גל מקל, יניב גרין ודיור פישר 2 כל אחד. דרק אלן הוביל את קלעי פרנקפורט עם 23 נקודות.

עוזר המאמן שרון דרוקר אמר בסיום המשחק: "היה מסע לא קל, עברנו מקומות, קיימנו הרבה אימונים ומשחקים. בכוונה יצרנו עומס כי בהמשך מצפה לנו עומס עוד יותר גדול. את המשחק הזה ניצחנו ברבע השלישי כשברחנו להם. כולם שיחקו והיו שותפים לניצחון, אבל גם ברור לשחקנים שבהמשך לא כולם יוכלו לשחק כל הזמן. זו מכבי ויש לנו סגל רחב. המחנה היה מאוד חיובי, כולם עבדו קשה ושיפרנו מאוד את הכושר הגופני ואת התיאום הקבוצתי. רואים אצל השחקנים המון תשוקה ואהבה למשחק.
עכשיו אנחנו חוזרים לארץ כשלמעשה הכל עוד לפנינו ומתחילים כבר בשבוע הבא - אנחנו רוצים וחייבים לזכות בגביע ווינר".

מכבי תל אביב תנחת בארץ ביום שישי ב-14:00, וביום שני היא תתמודד במלחה נגד עירוני אשקלון ברבע גמר גביע ווינר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully