וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "בכל משחק הכל תלוי בנו"

1.10.2009 / 20:34

מאמן בני יהודה הנה מסגל מלא לקראת המשחק נגד הפועל פתח תקוה: "אם נמשיך להשתפר, אנחנו בדרך הנכונה"

"אין ספק שנרצה להמשיך את המומנטום הטוב, אני חושב שהמשחק תלוי באיך שאנחנו נבוא. הפועל פתח תקוה קבוצה טובה אבל אני מאמין בכל ליבי שבכל משחק הכל תלוי בנו", כך אמר הערב (חמישי) מאמן בני יהודה גיא לוזון, 48 שעות לפני שקבוצתו תתארח באורווה (שבת, 19:00).

לוזון מודע לעובדה שהיריבה שלו נמצאת במצב רע ומגיעה למשחק אחרי שלושה הפסדים רצופים, אבל הוא מעדף כרגיל להתעסק בשחקנים שלו: " לא התעסקנו בסכנין או בנצרת או במכבי תל אביב, ואנחנו גם לא נתעסק בהפועל פתח תקוה. מבחינתנו הדבר היחיד שמעניין זה להמשיך ולהשתפר ברמת המשחק. עשינו את זה במשחקים האחרונים, ואם נמשיך נדע שאנחנו בדרך הנכונה. אנחנו עובדים קשה באימונים כדי שפרקי הזמן שבהם אנחנו משחקים כדורגל טוב יהיו ארוכים יותר. אנחנו עובדים הרבה על מוטיבים שנרצה לראות גם בשבת, כל דבר שאנחנו עושים במשחק אנחנו מתרגלים גם באימונים, שום דבר כאן אינו מקרי."

בהנחה שעד יום שבת לא ייפצע אף שחקן ואף אחד לא יעבור עבירה משמעתית, יוכל לוזון לראשונה מזה זמן רב להנות מסגל מלא לחלוטין, מה שגורם לו ללא מעט כאבי ראש בנוגע לאיוש ההרכב: " כל מאמן רוצה שיהיה לו סגל מלא כל הזמן. המאבק כאן הוא מאוד קשה על ה-11 וגם על ה-18 שמתלבשים בשבת. כל אחד שלא מתלבש ראוי להיות בסגל ולפעמים גם בהרכב. בסך הכל יש כאן הרבה מאוד שחקנים טובים וההבדלים לא משמעותיים. בסופו של דבר כולם ישחקו. אני מאמין שכולם כאן עובדים קשה כי יש לנו מטרה מול העיניים והיא לנצח כמה שיותר ולהתקדם בחיים. מתקדמים בחיים רק דרך נצחונות והצלחות."

הקבוצה ערכה הערב את האימון הטקטי לקראת שבת. היחיד שלא נטל חלק באימון הוא הקשר חסן אבי זייד, ששיחק מוקדם יותר במשחק האימון של נבחרת הנוער והערב ערך אימון שחרור בצידי המגרש. על פי התרגול נראה כי לוזון ימשיך להעניק אשראי לאותו הרכב שניצח את סכנין בשבת שעברה כאשר מהראן ראדי וחסן אבו זייד יפתחו בקישור האחורי, ועומרי אפק יפתח שוב בצד ימין של הקישור הקדמי.

ארגון האוהדים "אריות יהודה", יארגן שיירת רכבים לאצטדיון בפתח תקווה בשבת. השיירה תצא לדרך בשעה 17:00 מרחוב האצ"ל בשכונת התקווה. בנוסף הוציא הארגון כ-1,000 סטיקרים ועליהם מודפס דגם של דגל האליפות ב-27 שפות אותו הכינו אוהדי הקבוצה בתחילת העונה.

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully