וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: הגיעו לחצי הדרך

מארוסי הביסה את אריס 60:89 בגומלין, ומחכה בשלב המוק' השני לאלבה, שגברה על לה מאן. בנטון תפגוש את אורליאן

עונת 2009/10 ביורוליג יצאה לדרך ביום שלישי עם ארבעת משחקי המוקדמות, כאשר הערב (שישי) יתקיימו משחקי הגומלין ובסיומם נדע מי ארבע העולות שתאבקנה על צמד הכרטיסים האחרונים לשלב הבתים של המפעל. המוקד היה שוב ביוון, שם מארוסי אירחה את אריס סלוניקי בניסיון למחוק פיגור בן שתי נקודות מהמשחק הראשון. ובכן, הניסיון הצליח ובגדול, לאחר שמארוסי הביסה את אריס 60:89, והיא תתמודד בשלב המוקדמות הבא עם אלבה ברלין, שמחקה פיגור נקודה וניצחה את לה מאן 62:77. בנטון טרביזו הצליחה לחלוף על פני ונטספילס הלטבית עם ניצחון 76:88, שמחק פיגור של חמש נקודות מהמשחק הראשון. בשלב הבא ישחקו האיטלקים נגד אורליאן הצרפתית שניצחה את שרלרואה 56:81, ומחקה את מינוס 2 הנקודות מהמשחק הראשון.

מארוסי - אריס סלוניקי 60:89

העונה רק החלה וכבר מארוסי ואריס עמדו בפני כבר של "להיות או לחדול". המשחק הראשון בין שתי היווניות בסלוניקי הוכרע לטובת אריס, שניצחה הודות לשלשת ניצחון בשנייה האחרונה של ניקוס חציברטאס הוותיק, שזכה בעברו פעמיים ביורוליג עם פנאתינייקוס. בגומלין, בו שפט הישראלי סמי בכר, זה היה פחות צמוד. המארחים פתחו בסערה, ורצו ליתרון 9:27 בתום הרבע הראשון. הרבע השני היה צמוד מבחינת היכולת של שתי הקבוצות, ומארוסי הוליכה 27:45. ברבע השלישי שמרה מארוסי על הפער, וברבע הרביעי תש כוחה של אריסף שנעצרה על 11 נקודות בלבד בהתקפה. בילי קיז, אקס הפועל תל אביב, קלע 18 נקודות והוריד 8 ריבאונדים לזכות מארוסי. מיכליס פלקאנוס קלע 18 אף הוא, קוסטס קיימקוגלו הוסיף 17. קיידרן קלארק וניקוס חציברטאס הוליכו את אריס עם 15 כל אחד.

אלבה ברלין - לה מאן 62:77

כאמור, היריבה של המנצחת היוונית הגיעה מהמשחק בברלין, שם אלבה מחקה את ההפסד הדחוק בנקודה מיום שלישי. בניגוד למשחק הראשון בצרפת, אלבה פתחה את המשחק היטב ועלתה ליתרון 13:17 בתום הרבע הראשון. ברבע השני שחקניו של המאמן לוקה פאביצ'ביץ' הידקו את ההגנה ועצרו את לה מאן על 10 נקודות בלבד, בדרך ליתרון 23:37. במחצית השנייה אלבה המשיכה באותו הקצב, ושלטה מתחת לסלים (17:37 בריבאונד). ההפרש תפח ל-38:61 בתום הרבע השלישי ועשר הדקות האחרונות ניו לפרוטוקול בלבד. ג'וליוס ג'נקינס ואדם צ'אב הוליכו את אלבה עם 12 נקודות כל אחד. דווריק ספנסר קלע 16 ללה מאן, ז'ואו פאולו בטיסטה ומרק סליירס הוסיפו 15 נקודות כל אחד.

בנטון טרביזו - ונטספילס 76:88

האיטלקים חולמים על חזרה ליורוליג אחרי היעדרות בת שנתיים, אך במשחק הראשון נוצחו במפתיע על ידי אלופת לטביה בחמש נקודות הפרש (73:78). בטרביזו היו בטוחים כי האורחים הבלתי מנוסים יקרסו תחת הלחץ, אבל ונטספילס כפתה על המארחת משחק צמוד והרבה דקות של מתח. טרביזו פתחה היטב ועלתה ליתרון 20:25 בתום הרבע הראשון, כשנקודות של דניאל האקט ויכולת טובה של סנדרו ניצ'ביץ' מסייעים לה להגדיל את הפער במחצית ל-40:50. ברבע השלישי ונטספילס צימקה את הפער, אך לא הצליחה לחולל מהפך, והאיטלקים ניצחו בפער הדרוש להם כדי להמשיך לשלב המוקדמות השני. דניאל האקט הוליך את בנטון עם 22 נקודות, גארי ניל הוסיף 15, סנדרו ניצ'ביץ' קלע 14, והאיטלקים שוב קיבלו תרומה זעומה מהגארד הקרואטי דאבור קוס שקלע רק 3 נקודות ואיבד שלושה כדורים. דייריס ברטאנס ומרקס יורביצ'וס הוליכו את הלטבים עם 16 נקודות כל אחד.

אורליאן - שרלרואה 56:81

התוצאה הנמוכה של ערב המשחקים הראשון הגיעה מבלגיה, שם גברה שרלרואה 53:55 על סגנית אלופת צרפת. אורליאן הצליחה לעשות את העבודה בבית, שם הביאה לידי ביטוי את יתרונה המקצועי. הצרפתים פתחו יתרון כבר בפתיחה ועלו ל-15:26 בתום הרבע הראשון. ברבע השני שוב נותרה שרלרואה על 15 נקודות, וההפרש צמח ל-30:46. הרבע השלישי היה פיזי מאוד, שתי הקבוצות הידקו את ההגנה (אם תרצו - שיחקו רע בהתקפה) והבלגים לא הצליחו לצמק את הפער ברבע הזה שהסתיים ב-36:58 לצרפתים. ברבע הרביעי אורליאן המשיכה באותו קצב והגדילה את הפער עד לניצחון 56:81. ריוון קוביל הוליך את הצרפתים עם 17 נקודות, סדריק בנקס הוסיף 15 וז'סטין דואלמן תרם 11. ג'רי ג'ונסון הוליך את שרלרואה עם 15 נקודות.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully