וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת-בני יהודה: מלחמה עיקשת במומנטום

בפ"ת רוצים לעצור את ההידרדרות, ניראון יעביר את אברבנל לקישור, צרפתי ייעדר. לוזון ימשיך עם ההרכב שניצח את סכנין

מאמן הפועל פתח תקוה, דני ניראון, מתכוון להסיט את המגן אלי אברבנל לחוליית הקישור במשחק הקרוב מול בני יהודה (שבת, 19:00). הסיבה: בצוות המקצועי רוצים לקדם את המגן הימני איאד חוטבא, אבל מצד שני לא רוצים לפגוע במעמדו של הקפטן אלי אברבנל. השחקן הוותיק צפוי לשחק כקשר 50/50 בגלל היכולות ההתקפיות שלו, כשאלנתן סלמי יפתח כחלוץ ולצדו באגפים עוסמן בשירו ואלנתן סלמי. בשירו ממשיך להפגין יכולת טובה באימונים ואתמול (חמישי) כבש שער מרהיב בנגיחה במשחק אימון מול קבוצת הנוער.

הקשר גיא צרפתי שוב יישאר מחוץ לסגל בגלל פציעה. הבלם עמנואל מתיאס שנקנס בעקבות העובדה שאיחר לאימון השבוע יפתח לצדו של גל כהן במרכז ההגנה. ג'ורג' ג'ברו ישחק כרגיל כמגן שמאלי.

החלוץ הקולומביאני ג'ון פלאסיוס אמור לנחות עד סוף השבוע בישראל. הוא ייבחן במהלך השבועיים הקרובים ואם ירשים יוחלט איזה מהזרים (ככל הנראה טומו ברלצ'אי) ישוחרר. המאמן דני ניראון מקבל גיבוי מלא מההנהלה שלו. חבר ההנהלה תומר סיני אמר: "הוא מאמן מצוין, יש לו גיבוי מלא מאיתנו".

דני לוי וחבר ההנהלה תומר סיני הגיעו היום לאימון הקבוצה אך בחרו שלא לשוחח עם השחקנים. דני ניראון אמר להם: "אין מה לומר, צריך רק לעלות ולנצח את המשחק". שחקנים בקבוצה סיפרו לאחר האימון כי ניראון וחברי ההנהלה חרגו ממנהגם ולא שוחחו עימם, כנראה כדי להמחיש את הכעס שלהם על היכולת במגרש. אחד מהם אמר: "האמת שגם לנו נמאס מהדיבורים האלה. הגיע הזמן שבמקום לדבר ננצח". המגן סאלם אבו סיאם מתאמן עם הקבוצה אך עדיין לא ברור אם יחתום.

הרכב משוער, הפועל פתח תקוה: שניר דורי, איאד חוטבא, עמנואל מתיאס, גל כהן, ג'ורג' גברו, אלי אברבנל, עידן סרור (תומר בן חיים), קובי דג'אני, עוסמן בשירו, אלנתן סלמי, איימן אבו סלאח

בני יהודה: גיא לוזון ימשיך עם ההרכב שניצח את סכנין

בני יהודה סיימה הבוקר (שישי) את ההכנות לקראת המשחק בו תתארח מחר באורווה מול הפועל פ"ת. שחקניו של המאמן גיא לוזון, שמדורגים במקום השני וטרם הפסידו העונה במסגרת ליגת העל וגביע הטוטו, ירצו להמשיך את פתיחת העונה הטובה ולהשיג שלוש נקודות נוספות שיבססו את מעמדם בצמרת.

לראשונה זה זמן רב יעמוד סגל מלא לרשותו של המאמן לוזון, שצפוי לתת קרדיט להרכב שניצח את סכנין במחזור שעבר. מהראן ראדי וחסן אבו זייד ימשיכו לשתף פעולה בקישור האחורי, כאשר עמרי אפק יתופקד שוב בצד ימין של הקישור הקדמי. פדרו גלבאן, אסי בלדוט ואלירן עטר ישלימו את החולייה הקדמית של הזהובים. החלוץ משה ביטון, שהושעה בשבוע שעבר, חוזר לסגל וימתין להזדמנות על הספסל יחד עם לירן כהן, שכבש את השער השני בנצחון על סכנין.

"כל מאמן רוצה שיהיה לו סגל מלא כל הזמן", אמר לוזון לקראת המשחק, "המאבק כאן קשה לא רק על מקום ב-11, אלא גם על ה-18 שמתלבשים בשבת. בסך הכל יש כאן הרבה מאוד שחקנים טובים וההבדלים לא משמעותיים. בסופו של דבר כולם ישחקו. אני מאמין שכולם כאן עובדים קשה כי יש לנו מטרה מול העיניים, והיא לנצח כמה שיותר ולהתקדם בחיים. מתקדמים בחיים רק דרך ניצחונות והצלחות".

ארגון האוהדים "אריות יהודה" יארגן שיירת רכבים לאצטדיון בפתח תקווה בשבת. השיירה תצא לדרך בשעה 17:00 מרחוב האצ"ל בשכונת התקווה. בנוסף הוציא הארגון כ-1,000 סטיקרים ועליהם מודפס דגם של דגל האליפות ב-27 שפות אותו הכינו אוהדי הקבוצה בתחילת העונה.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, עוז ראלי, איבן גארידו, דין מורי, כפיר אדרי, מהראן ראדי, חסן אבו זייד, עומרי אפק, אסי בלדוט, פדרו גלבאן, אלירן עטר.

עדכון ראשון: 1/10 18:52
עדכון אחרון: 2/10 13:15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully