וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: המבורג ניצחה את הפועל ת"א 2:4

תצוגה הגנתית עלובה של קבוצתו של גוטמן הובילה לצמד מהיר של מרכוס ברג (4, 12) ולניצחון הגרמני. שכטר ויבואה צימקו

לאחר שמכבי חיפה הפסידה לבאיירן מינכן בליגת האלופות, נדרש אלישע לוי להגיב על ניצחונה של הפועל תל אביב נגד סלטיק. "הליגה האירופית זו לא ליגת האלופות", אמר המאמן בירוק. אלא שסביר להניח שאילו היה פוגש לוי את המבורג, איתה התמודדה הפועל תל אביב הערב (חמישי), הרי שהיה אומר דברים אחרים לגמרי. קבוצתו של אלי גוטמן הגיעה עם הרבה תקוות להפתיע ולגנוב נקודה בחוץ, אבל הגרמנים העדיפים היממו את האדומים כבר בפתיחה, בדרך לניצחון 2:4. הפועל תל אביב אמנם התנחמה בשני שערים, אבל הראתה נחיתות ברורה ורפיון הגנתי מעורר זעם.

שחקני המבורג חוגגים. Michael Sohn, AP
פתיחה מוחצת. המבורג חוגגת על חשובה של הפועל תל אביב/AP, Michael Sohn

כאמור, התל אביבים הגיעו עם הרבה תקווה, בעיקר תודות לניצחון במשחק הפתיחה על סלטיק הסקוטית, אלא שהמבורג הבהירה כבר בפתיחה שהעסק הזה הולך להיות שונה לגמרי. קבוצתו של ברונו לבאדייה ידעה שהיא חייבת לנצח, במיוחד לאחר שנחלה הפסד צורב באוסטריה במחזור הראשון (3:0 מול ראפיד וינה), ושחקניה הפנימו את העניין היטב. מחצית ראשונה בשליטה אבסולוטית של הגרמנים הביאה אותם לשני שערים מהירים, כשמרכוס ברג חוגג על ההגנה באדום, וכובש פעמיים (4, 12) בקלילות. מעבר לשערים המהירים שספגה קבוצתו של גוטמן, הרי שהפועל נעלמה לחלוטין מהמגרש באותן דקות, ולא הצליחה לייצר ולו התקפה אחת, או לעצור את הגרמנים בחלק המגרש שלהם, מה שאיפשר להמבורג עוד ועוד הזדמנויות.

לקבוצה הישראלית לא ניתנו הזדמנויות רבות, אך את היחידה שבהן הפכו האורחים לשער מצמק, כשכדור חופשי של נאתכו הגיע אל איתי שכטר, שצימק. אלא שגם השער הישראלי לא באמת היווה אינדיקציה על המשחק, והגרמנים הבהירו זאת בתוך 3 דקות, כשכדור חוץ תמים הפך לטעות גדולה של בן דיין ושאר הגנת הפועל תל אביב, ולאלייה ההולנדי נותר רק לדחוק פנימה את השלישי. הגרמנים הרגישו בנוח, המשיכו לתקוף, אבל שכחו את ההגנה, ובדקה ה-62 נענשו, כששכטר פרץ מצויין ובישל ליבואה שכבש מקרוב.

אלא שגם השער הזה לא החזיק מעמד זמן רב, כש-8 דקות מאוחר יותר הורחק וואליד באדיר, כשעצר את טורון ברחבה. זה רוברטו אמנם החמיץ את הפנדל, כשאניימה ביצע עצירה נהדרת, אבל הנחיתות המספרית חרצה את גורלם של האדומים. המבורג לא הסתפקה ביתרון שהיה בידה, ובדקה ה-78 קבעה את תוצאת המשחק, כשהתקפה מתפרצת נהדרת הסתיימה אצל זה רוברטו, שהפעם לא התבלבל וקבע 2:4 מוצדק מאוד לגרמנים.

מהלך המשחק

דקה 4: שער! מרכוס ברג קיבל את הכדור ברחבה, המגינים של האדומים לא הקשו עליו, ובסיבוב נהדר שלח ברג את הכדור אל הרשת, 0:1 להמבורג.

דקה 8: כדור מצויין של הגרמנים הוגבה לרחבה, הפועל תל אביב שוב נרדמה, אבל נגיחה טובה של פטריץ' חלפה ליד הקורה והחוצה.

דקה 12: שער! שוב הגנת האדומים לא שמה לב לפריצה של אאוגו מהאגף, וזה הרים כדור נהדר שמצא שוב את ברג, שנגח אל המשקוף ופנימה, 0:2 להמבורג.

דקה 17: מבצע נהדר של אילייה, שזיגזג את ההגנה האדומה, ואז שלח כדור מסובב נהדר, שלמזלו של אניימה נעצר רק במשקוף.

דקה 37: שער! ההזדמנות הראשונה האמיתית של הפועל תל אביב, כשנאתכו הרים כדור חופשי ומצא את ראשו של שכטר, וזה נגח מצויין פנימה, 1:2 להמבורג.

דקה 40: שער! כדור חוץ קרוב לשער הגיע לבן דיין, זה הרים כדור לרחבה של קבוצתו, ורצף של טעויות הוביל לבעיטה של אלייה מקרוב, 1:3 להמבורג.

דקה 61: עוד הזדמנות נהדרת לזה רוברטו שכדררר ברחבה את כל ההגנה, אבל לא הצליח להגיע למצב בעיטה.

דקה 62: שער! התקפה מתפרצת נהדרת של האדומים הוליכה את שכטר אל תוך הרחבה, וזה שלח כדור רוחב נהדר ליבואה, שמקרוב כבש, 2:3 להמבורג.

דקה 65: טורון קיבל את הכדור ברחבה, ו-וואליד באדיר בעבירה מטופשת, אחז אותו והפיל אותו אל הרצפה. השופט הצביע על הנקודה הלבנה, והראה לבאדיר את האדום. זה רוברטו ניגש אל הכדור אבל אניימה עצר מצויין את הפנדל.

דקה 75: פטריץ' קיבל את הכדור ברחבה, ושלח פס מצויין אל ברג, אבל השבדי לא הצליח להכניע את אניימה מקרוב.

דקה 78: שער! מהלך מצויין של זה רוברטו עם פטריץ' הוליך את הברזילאי לעמדה טובה מול אניימה, והקשר שלח טיל אל הרשת, 2:4 להמבורג.

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, דני בונדר (ערן זהבי, 84), וואליד באדיר, דגלאס דה סילבה, דדי בן דיין, אביחי ידין, זוראב מנטשאשווילי (איתי שכטר, 28), ביבראס נאתכו, גילי ורמוט, נמנייה ווצ'יצ'ביץ' (רמי דואני, 68), סמאול יבואה.

הרכב המבורג: פרנק רוסט, גי דמל, יוריס מאתייסן, דויד יארולים, מרכוס ברג, ג'רום בואטנג, דויד יארולים, דניס אאוגו, טונאי טורון, זה רוברטו (טשה, 83), אלג'רו אלייה (קסטלן, 46), מלאדן פטריץ' (פיטרויפה, 84).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
וינסנט אנימה שוער הפועל תל אביב סופג שער מרגלי אלג'רו אלייה שחקן המבורג. רויטרס
ההגנה לא עזרה לו. אלייה מכניע את אניימה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully