וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס: הנסיך המושבת

אלסנדרו דל פיירו סובל מפציעה בירך וייעדר כ-40 ימים, מה שאומר כי יחמיץ את צמד המשחקים מול מכבי חיפה בליגת האלופות

פתיחת העונה המסובכת של אלסנדרו דל פיירו נתקלה במהמורה נוספת היום (חמישי), כשהתברר שהפציעה שספג החלוץ האיטלקי בירך במסגרת אימון שגרתי של יובנטוס תשבית אותו ל-40 יום מהמגרשים.

הנסיך היה בדרכו להתאושש מכאבי גב מתמשכים, שגרמו לו לשחק 10 דקות בלבד נגד בולוניה במשחק הליגה ביום ראשון ולשבת על הספסל במשך 90 הדקות במשחק נגד באיירן מינכן אמש, וכעת, כאמור, מתברר כי דל פיירו יוכל לשוב למגרשים בעוד כחודש ושבוע. זה למעשה אומר כי הקפטן הוותיק יחמיץ את צמד המשחקים של יובה מול מכבי חיפה בליגת האלופות, ואוהדי יובנטוס הרבים בארץ שציפו לראותו כאן שוב יצטרכו להמתין להזדמנות אחרת.

"במהלך האימונים דל פיירו התלונן על בעיות ברגלו השמאלית. הקפטן עבר סדרת בדיקות באופן מיידי, שהראתה את הפגיעה שתשבית אותו 30-40 ימים מהמגרשים", נכתב באתרה הרשמי של הגברת הזקנה.

הפציעה ממש לא מגיעה ליובנטוס בזמן טוב, שכן היום התברר שגם טיאגו, הקשר הפורטוגלי, סובל מפציעה ברגלו השמאלית, ויוכל לחזור לפעילות מלאה רק בעוד כשלושה שבועות. אם מוסיפים גם את הפציעות של פאביו קנבארו ומוחמד סיסוקו למשוואה, הרי שמצבה של יובה לא צפוי להיות אידיאלי במיוחד בחודש הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully