וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מור גולן ועומר פרץ נענשו על ידי הפועל ר"ג

1.10.2009 / 17:17

הראשון קיבל קנס כספי, השני נענש על תנאי בעקבות משחקם הנרפה נגד מכבי ת"א. הקבוצה לא פירטה את גובה הקנסות

בהפועל רמת גן קיימו היום (חמישי) ועדת משמעת פנימית לעומר פרץ ומור גולן, שהושעו לפני שבוע מהקבוצה על ידי המאמן יובל נעים לאחר שהפגינו משחק נרפה וחסר מוטיבציה נגד מכבי תל אביב במסגרת גביע הטוטו, ובנוסף נחשדו בעבירות של אי קיום חיים ספורטיביים.

בועדה עצמה נכחו מנכ"ל המועדון איציק לוי, מנהל הקבוצה אריק בורוכוביץ', המאמן יובל נעים וכן עורך הדין של הקבוצה שי אליאס. בתום הוועדה הוחלט כי גולן יספוג קנס כספי, כאשר פרץ נענש בקנס על תנאי, ובנוסף הוחלט שהשניים יחזרו באופן מיידי לאימוני הקבוצה. ברמת גן העדיפו שלא לפרט את גובה הקנסות שספגו השניים. "זה לא חשוב מה גובה הקנס, אנחנו מעדיפים שפרטים כאלה ישארו בתוך המועדון ולא יצאו החוצה", אמר גורם בכיר במועדון לוואלה! ספורט.

בתוך כך, התקיימה שיחת הבהרה בין הבעלים ירון קוריס והמאמן יובל נעים לשחקן תמיר בן עמי, שהושעה מהאימונים מאז ערב יום הכיפורים בעקבות דין ודברים בינו לבין עוזר המאמן ומאמן הכושר, רפי בוסקילה. ברמת גן ביקשו להבהיר כי בן עמי לא עמד לועדת משמעת ובתום השיחה שקוימה לובנו העניינים וגם הוא חוזר להתאמן עם חבריו לקבוצה. בשבת ייצאו הרמת גנים למשחק חוץ נגד מ.ס. אשדוד וינסו להמשיך את המומנטום החיובי לאחר ניצחון הבכורה בשבת שעברה נגד מכבי נתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully