וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סייף: שוב יריב איראני פרש

עבדי פאדג'ה אמור היה להתחרות נגד זינגרמן באליפות העולם בטורקיה. חתואל, לויט והרפה השיגו ניצחונות ועלו לשמינית הגמר

דלילה חתואל הצטרפה לרשימת העולים לשמינית הגמר באליפות העולם בסייף המתקיימת באנטליה. אחרי שאתמול (רביעי) סייפי הרומח עלו לשלב 16 האחרונים, עשתה זאת גם חתואל, שניצחה במוקדמות בחמישה קרבות מתוך שישה והעפילה לשמינית הגמר כשהיא מדורגת רביעית במוקדמות בשל תוצאותיה.

הפתעת היום שייכת לדורון לויט בדקר גברים. לויט ניצח בכל ששת הקרבות שלו במוקדמות בחרב ועלה אף הוא לשמינית הגמר כשהוא מדורג ראשון. גם עידו הרפה העפיל לשלב הבא בדקר גברים כשניצח בארבעה קרבות במוקדמות, כשאחד הניצחונות היה על קליקה האסטוני בקרב העלייה לשלב הבא. סלבה זינגרמן וגרגורי בסקין אמנם עלו מהמוקדמות, אך לא הצליחו לעלות לשמינית הגמר.

גם הפעם הוגרל לבית של אחד הישראלים, סלבה זינגרמן, יריב איראני, עבדי פאדג'ה, בדיוק כפי שקרה אתמול לתומר אור. אלא שהאיראני העדיף להימנע מתלונה נגדו ונגד איראן, ובמקום לפרוש מהקרב הספציפי הוא החליט לפרוש לגמרי מהמוקדמות. מי שהתעמת עם הפוליטיקה הוא הסייף הקטארי, מוחמד מיראז'ה, שהחליט למרות הכל לעלות להתחרות אחרי שהוגרל נגד דורון לויט. לויט לא עשה הנחות וניצח 0:5, אבל מיראז'ה כנראה יקבל פרס מיוחד של הארגון העולמי על הספורטיביות שהוכיח בקרב.

ד"ר ולדימיר שקלאר, יושב ראש המשלחת, סיכם: "אחרי שהגשנו תלונה נגד המשלחת האיראנית, שמתחרה שלה לא עלה להתחרות מול תומר אור, נראה כי הסייפים והמשלחות ממדינות ערב הבינו שאנחנו רציניים ובחרו לא להגיע למצב של אי הופעה מולנו. זה מראה על ניצחון הספורט על הפוליטיקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully