וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיל נוויל: "גיגס השחקן הגדול בהיסטוריה של יונייטד"

שחקן אברטון החמיא לפנומן הוולשי בן ה-35: "יש לו עוד הרבה לתת". עצומת אוהדים בבריטניה: להעניק לשחקן תואר "סר"

לא ברור אם זה אומר משהו על מנצ'סטר יונייטד, המשחקים אותם שיחקה או על הקיצוני הוולשי הנהדר בעצמו, אבל אין ספק כי השחקן שמצוי בכושר הכי טוב בשדים האדומים בחודש האחרון הוא אחד, ריאן גיגס, שבחודש הבא יחגוג 36 אביבים. מאז אותו דרבי מופלא נגד מנצ'סטר סיטי, אז הוליך הקשר את היונייטד ל-3:4 בלתי נשכח עם שלושה בישולים, גיגס נמצא בכושר פשוט אדיר, ואמש (רביעי) הוא המשיך אותו, עם שער שעזר לשדים האדומים למחוק פיגור ולנצח בסופו של דבר 1:2 את וולפסבורג בליגת האלופות. השער של גיגס היה ה-150 שלו עבור המועדון, ושם אותו במקום התשיעי בטבלת הכובשים של היונייטד בכל הזמנים.

בעקבות היכולת המופלאה, קמה עצומה בבריטניה שקוראת לצרף לפני שמו של הוולשי את התואר המחייב "סר", בטענה כי הוא "השחקן הכי מעוטר בהיסטוריית הכדורגל האנגלי, שהציג נאמנות למועדון אחד לכל אורך הקריירה שלו". על העצומה, אגב, חתמו עד כה 17,085 אנשים. אלא שזה לא הכל, כמובן. אחרי שקיבל צרור מחמאות מאלכס פרגוסון אחרי הניצחון על וולפסבורג אמש ("זה כאילו הוא רק החל את הקריירה שלו, אני כבר לא יודע כמה מחמאות אפשר עוד לתת לו על כל מה שהוא עושה"), הגיע היום תורו של חברו של גיגס, פיל נוויל, שעזב את מנצ'סטר יונייטד לאברטון ב-2005, לפרגן.

"הוא בכושר מדהים ויש לו עוד הרבה לתת. למנצ'סטר יונייטד היו כמה שחקנים גדולים לאורך הזמן, אבל כנראה שריאן הוא הגדול מכולם. הוא זכה בכל התארים והוא ממשיך לתת הצגות כמו בזמן האחרון", החמיא מגן נבחרת אנגליה לשעבר לוולשי, שנמצא במועדון האדום מאז 1991, שיחק בו 569 משחקים, ובעונה שעברה, בגיל 35, אפילו זכה בתואר שחקן השנה של השחקנים באנגליה. "אם אתה ילד צעיר שנכנס למשחק, ריאן גיגס הוא הדוגמא המושלמת איך לחיות את חייך נכון", המשיך נוויל. "מדוע הוא משחק כשהוא עוד מעט בן 36? בגלל שהוא עושה כמעט הכל נכון. אין קיצוני שמאלי טוב ממנו בכדורגל האנגלי כרגע", סיכם מגן אברטון. לנו לא נותר אלא להסכים, ולקוות שהוולשי הנדיר רק ימשיך לשחק. היכולת כבר תגיע גם כן, באופן טבעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully