וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במילאן כבר עסוקים ביום שאחרי

באיטליה מדווחים שהרוסונרי יצרו קשר עם ואן באסטן, שנמצא בהיכון ויקבל את הקבוצה אם מילאן לא תנצח את אטאלנטה

במילאן כבר מתכוננים לאפשרות שלאונרדו יסיים את תפקידו בקרוב. אחרי ההפסד המביך בסן סירו לפ.צ. ציריך, הרוסונרי יודעים שהרבה צריך להשתנות ביום ראשון במשחק הליגה נגד אטאלנטה כדי שלא יהיו זעזועים בעמדת המאמן, כאשר האופציה הבולטת כעת להחליף את לאונרדו הוא מרקו ואן באסטן.

ב"אל קוריירו דלה ספורט" נרשם היום (חמישי) שמילאן כבר יצרה קשר עם המאמן ההולנדי והודיעה לו על האפשרות שהיא תשתמש בשירותיו בקרוב במידה ומילאן לא תחזור לעצמה בימים הקרובים. בתקשורת האיטלקית המשיכו לקטול היום את המאמן הברזילאי וטענו שלאונרדו איבד שליטה בחדר ההלבשה ואמור לשלם את המחיר בקרוב.

על אף הדיווחים שמרמזים על סיום תפקידו של לאונרדו, בקבוצה בינתיים מגבים את המאמן כאשר סגן הנשיא, אדריאנו גליאני, טען לאחר משחק הנפל שהקבוצה תעמוד מאחורי לאונרדו. גליאני גם היה הבוקר באימון הקבוצה ונתן גיבוי למאמן מול השחקנים במה שנראה יותר כמפגן סולידריות.

ואן באסטן, שהחל את קריירת האימון שלו ב-2003 כשקיבל לידיו את אייאקס, מונה למאמן נבחרת הולנד שנה לאחר מכן. אל הגביע העולמי ב-2006 הגיעה הולנד בלתי מנוצחת, אך בטורניר עצמו הנבחרת הודחה בשמינית הגמר אחרי הפסד לפורטוגל וסיים את תפקידו ב-2008 ומיד שב לאייאקס, איתה לא הצליח להעפיל לליגת האלופות ולכן התפטר בקיץ האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully