וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמיר: "צריך בעתיד לצאת משיטת הנוק אאוט בגביע ווינר"

מאמן בני השרון בעד המפעל, אך טוען שהשיטה שלו מונעת הכנה טובה: "זה אירוע מחייב עם קהל שעוזר לקבוצות להתארגן"

אחרי שקיבל את בני השרון, דן שמיר מקווה להצעיד את הקבוצה לצמרת ליגת העל ואולי אף ליותר מזה. הקבוצה של שמיר חזרה מטורניר ההכנה בפולין, בו ניצחה את קוטוויצה וסופוט וגברה גם על אליצור מכבי נתניה, כשכעת פניה לגביע ווינר, שם תפגוש את הפועל גלבוע/גליל ברבע הגמר ביום שני (18:00).

שמיר התראיין היום (חמישי) לאתר מנהלת הליגה, בה התייחס להכנות לקראת הטורניר. "כשהתחלתי לאמן את הפועל ירושלים, קבעתי כמה משחקי אימון ומכל מיני סיבות הקבוצות האחרות ביטלו את משחקי האימון. באותו רגע הבנתי כמה זה חשוב שיש טורניר רשמי בטרום העונה שמחייב את הקבוצות", אמר שמיר. "פה לא תמיד מתייחסים למשחקי האימון ברצינות, וגביע ווינר זה אירוע גדול ומחייב עם קהל, טורניר שעוזר מאוד לקבוצות להתארגן, וזה נהדר שהמנהלת עושה אותו".

אם ב-2006 וב-2007 בני השרון הודחה מהטורניר כבר אחרי משחק אחד, הפעם שמיר מקווה למציאות קצת אחרת. "יוצא שקבוצה שמפסידה משחקת משחק אחד בלבד וזה חבל", אמר שמיר. "צריך לחשוב לעתיד לצאת אולי מהשיטה הזו של נוק אאוט כדי שגם לקבוצות שמפסידות במשחק הראשון ישחקו יותר משחקים בטורניר. למרות שהטורניר עשוי בצורה משובחת ומאוד יפה, צריך לזכור שזה עדיין בשביל כולנו משחקי טרום עונה, זה נדבך חשוב בהכנה לעונה, זה כיף שזה בפלטפורמה כזאת, אני רואה בטורניר כזה עוד אמצעי לבניית הקבוצה ולהכנתה לתחילת העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully