וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "צריך להתייחס לכל משחק כקשה מאוד"

1.10.2009 / 18:00

מנג'ר מכבי ת"א מפיק לקחים מההפסד להפועל חיפה, ומתכונן למפגש עם עכו: "השחקנים יודעים בדיוק אילו טעויות צריך לתקן"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

"מצב הרוח אצלנו הוא בסדר גמור, אנחנו לוקחים בחשבון שאנחנו מתעסקים בספורט תחרותי ולפעמים יש תקלות", אמר מנג'ר מכבי תל אביב, אבי נמני, לוואלה! ספורט. "היתה תקלה שנתקן ואנחנו מסתכלים על זה רק בצורה הזאת ולא בשום צורה אחרת", אמר המאמן באשר להפסד המאכזב 3:1 להפועל חיפה במחזור הליגה האחרון, אך הבהיר: "לא ניתן לשום גורם חיצוני להשפיע עלינו לכיוונים שליליים. יש פה קבוצה שפתחה את העונה בצורה טובה מאוד, בצורה חיובית מאוד, יש פה סגל שחקנים טוב מאוד שאנחנו מאמינים בו ואנחנו מגבים את השחקנים. אין לנו שום ספק שהם ימשיכו בדרך בה התחילו".

המנג'ר הצהיר בסיום אותו הפסד בחיפה כי הוא לוקח את האחריות, ונשאל היכן האחריות של השחקנים בכל הסיפור. "זה לא משנה אם מישהו אכזב אותי או לא. יש כאן בעיה, אני חושב שמנסים לקחת שחקנים ספציפיים ולהאשים שזה לא היה טוב, וההוא היה אשם. זה לא עובד ככה. כשקבוצה מפסידה אז היא מפסידה בגלל שכולם לא היו טובים, וכשהיא מנצחת זה גם כן בזכות כולם. אצלנו הביחד מאוד מאוד חשוב. דיברנו עם שחקנים והם יודעים בדיוק אילו טעויות נעשו ומה צריך לתקן. אנחנו נמצאים כאן בשביל לתקן כי בכדורגל יש טעויות. אנחנו לא מוטרדים".

בשבת הקרובה תפגוש מכבי תל אביב עולה חדשה נוספת, הפועל עכו, במשחק שעל הנייר נראה קל, ממש כפי שחשבו בקבוצה לפני ההפסד להפועל חיפה. "אני לא מכיר את המושג קל. גם במשחק ששיחקנו במחזור הראשון מול בני סכנין היה לנו קשה, ואנחנו צריכים להתייחס לכל משחק כמשחק קשה מאוד. גם במשחקי האימון וגם בגביע הטוטו נתנו מעל ומעבר. מול חיפה חשבנו שהכל יסתדר בצורה אוטומטית וזה לא עובד ככה. שילמנו על זה ונלמד להבא, כדי שבאמת לא נחזור עם אותה תחושה כמו שחזרנו בשבת".

המנג'ר לא שוכח את המפגש האחרון של הצהובים מול עכו, לפני שלוש וחצי שנים, אז הובסה מכבי ת"א 0:4 במסגרת גביע המדינה. "אני לא הייתי על הדשא אלא ביציע, אבל זו היתה תחושה לא כל כך נעימה. אני חושב שהפעם זה סצנריו אחר לחלוטין, וזו קבוצה אחרת לחלוטין - חומר אנושי אחר, וחומר שחקנים הרבה יותר טוב". אין ספק כי ההפסד בשבת עשה למנג'ר הקבוצה משהו, ונמני מאמין שמעתה, הכל כבר ייראה טוב יותר. "אני מעריך שזה טמון בתוך השחקנים, בנשמתם. אנחנו מאוד אופטימיים וחיוביים".

בשעה זו מקיימת מכבי תל אביב את אימונה הטקטי באיצטדיון בלומפילד. בקבוצה הוחלט שהאימון יהיה סגור לתקשורת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully