וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התותחן הכי פז"מניק

פתיחת העונה הנוכחית הכתירה את ארסן ונגר כמי שמחזיק במשרת מאמן ארסנל במשך הכי הרבה זמן בהיסטוריית המועדון

תגידו מזל טוב לארסן ונגר, מהיום (חמישי) המאמן שבילה את הזמן הרב ביותר על כס המלכות של ארסנל. הצרפתי, שהגיע להייבורי אי שם ב-28 בספטמבר, 1996 לקולות רבים שתוהים מה, למען השם, התותחנים עושים, סוגר כעת 13 שנים מאושרות בקבוצה הלונדונית, וכמובן שכרגע אף אחד לא תוהה, מפקפק או מטיל ספק במאמן הצרפתי האדיר.

עם תחילת העונה הנוכחית עבר ונגר את ג'ורג' אליסון, שאימן את התותחנים במשך 13 שנה בדיוק מ-1947 ועד 1960. "המורשת של ונגר תהיה השינוי שעשה במועדון. הוא לקח את ארסנל לרמה אחרת לגמרי, עם סגנון כדורגל מאוד מהנה", החמיא לצרפתי דייויד דיין, סגן נשיא המועדון לשעבר, שהביא את ונגר למועדון ב-96'.

"הוא שינה את הדייטה של השחקנים, את הרגלי האימונים שלהם - הוא שינה את חייהם", המשיך דיין. "כשמבינים שבעונה הראשונה המלאה שלו הוא זכה בדאבל, זה הישג פשוט מדהים. הוא יכול לדבר על תריסר דברים מלבד כדורגל - הוא למד רפואה, וכך הוא מבין גם בפציעות, ולמד כלכלה. הוא יכול אפילו להסתכל על המאזנים הכלכליים שלנו, שזה לא דבר שגרתי".

קן פרייר, מנהל המועדון, החמיא גם הוא: "ארסן מיוחד בשלל דרכים שונות. הוא חושב - הוא לא מתרגש אחרי הפסד רע, וכל דבר בו מבטא הצלחה. הוא מטמיע ביטחון בכולם. תמיד יהיה לו מקום במועדון, ואנחנו נהיה מאוד עצובים כשהוא יחליט לתלות את הנעליים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully