וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריאנו: "לא יכולתי להפסיק לשתות"

החלוץ חושף את מה שהוביל לעזיבתו את אינטר: "הייתי מגיע לאימונים במצבים מפחידים. התרגלתי להיות שיכור בכל יום שם"

אדריאנו משחק היום בפלמנגו ונראה מרוצה מהשהות במולדתו, אך כעת הוא חושף את מה שעבר עליו בזמן ששיחק באינטר. בראיון למגזין R7 החלוץ מספר איך הוא נולד מחדש אחרי התקופה הקשה שעברה עליו באיטליה. "אחרי שאבי מת, נכנסתי לדיכאון, שהתרופה היחידה שלי לצאת ממנו הייתה אלכוהול".

"הייתי שמח רק כששתיתי ולא יכולתי להפסיק", המשיך אדריאנו לגולל את מה שעבר עליו. "הייתי יוצא בכל לילה ושותה כל מה שהיה מולי: יין, וויסקי, בירה. הרבה בירה. אנשים חושבים שהייתי עצוב שוויתרתי על החוזה שהיה לי, אבל האמת היא שכסף לא מספיק למלא מקום של משפחה. ויתרתי על הרבה מיליונים, אבל מצאתי אושר".

כזכור, החלוץ בן ה-27 ויתר על החוזה באינטר בחודש אפריל. "התרגלתי להיות שיכור בכל יום באינטר", הוסיף אדריאנו. "לא ישנתי מפחד שאני אאחר, אבל בסוף הגעתי במצבים מפחידים בכל מקרה והם שלחו אותי לישון, בעוד שהם אמרו לעיתונאים שיש לי בעיה בשריר. לא יכולתי להפסיק לשתות והמצב הפך להיות בלתי נסבל עד שעזבתי את אינטר".

אדריאנו עוד עבר לחצי שנה לסאו פאולו כדי לנסות להצית מחדש את ההתלהבות שלו, אבל החלוץ אומר שזה לא היה זה. "חשבתי שהתגברתי על הבעיות שלי, אבל חזרתי לשתות", הוא אומר. "חזרתי לאינטר בגלל מוריניו, אבל זה לא הספיק. שוב הייתי במסיבות, נשים ואלכוהול. המועדון לא השלים עם הסיטואציה וויתר על האפשרות להציל אותי. אני מצטער בשביל מורינו, שאפילו רב עם כמה מנהלים בתקווה לשכנע אותם להחזיק אותי באינטר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully