וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייכה, דלונטה ווסט?

הגארד, שנאבק בשלל בעיות אישיות, לא הופיע גם ליום האימונים השני של קליבלנד. לברון: "הוא יהיה בסדר". הליגה נגד טוויטר

גם ביום האימונים השני של קליבלנד לא היה דלונטה ווסט נוכח. הגארד, שנעצר לפני מספר שבועות כשעל גופו שלושה כלי נשק טעונים ונשאבק בבעיות אישיות ובדכאון במשך מספר שנים, החמיץ את אימון הבכורה של הקבוצה ביום שלישי, לאחריו הבהירו ראשי הקאבלירס כי הוא ייענש בהתאם, וכאמור, גם לאימון השני לא הופיע ווסט. בעוד שהפעם מאמן הקבוצה, מייק בראון והג'נר מנג'ר, דני פרי סירבו להתייחס תקשורתית לפרשה, כוכב הקאבלירס, לברון ג'יימס, דווקא הסכים.

"כבר עברנו את הסיפור הזה עם דלונטה, כך שאנחנו יודעים איך להתנהג. אני בטוח שהוא יהיה בסדר", אמר קינג ג'יימס, בהתייחסו לעובדה שגם בשנה שעברה בשלב הזה של הקיץ נאבק ווסט בדיכאון ובעיות אישיות.

"לכדורסל אין שום קשר למצב הזה. הוא צריך לקחת כמה זמן שהוא צריך וכשהוא יחזור, נקבל אותו כפי שקיבלנו אותו בעבר", הוסיף לברון. חברו של ווסט לקו האחורי, מו וויליאמס, הוסיף: "מחוץ לכדורסל יש הרבה דברים שהוא נלחם בהם והוא מחפש עזרה. אבל כשהוא כאן, הוא דלונטה שכולנו מכירים". בינתיים, כאמור, הוא לא ממש כאן.

* הליגה הציגה אמש (רביעי) נהלים התנהגותיים חדשים, רובם עוסקים בנושא אנשי ה-NBA והתקשורת. הנוהל המעניין ביותר שייושם החל מהעונה הקרובה הוא האיסור על כל אנשי הליגה להשתמש בפלאפונים, מחשבי כף יד ושאר מכשירים אלקטרונים 45 דקות לפני המשחק, במהלכו, ועד הסיום. בכך מנסה הליגה להילחם בתופעת טוויטר, כשתקדימים מפורסמים הציגו שחקנים בליגה שעדכנו את חשבון הטוויטר שלהם במהלך מחצית אחד המשחקים.

קלאטי חתם בלייקרס

תומאס קלאטי, הגארד/פורוורד האמריקאי שחתם באולימפיאקוס בחודש יולי ושוחרר מהקבוצה היוונית אחרי שלא עבר את הבדיקות הרפואיות, חתם בשורות אלופת ה-NBA לוס אנג'לס לייקרס. קלאטי (1.95 מ', 27) חתם בהוליווד כשחקן חופשי, והקבוצה סירבה לפרסם את פרטי החוזה. קלאטי שיחק בעונה שעברה במלאגה הספרדית, שם רשם ממוצע של 11.8 נקודות ו-1.9 ריבאונדים ב-22.5 דקות משחק.

קלאטי גדל במכללת וושינגטון סטייט, אותה עזב ב-2005 ומשם עבר לבלגיה, שם שיחק במונס במה שהיה אז חוזהו המקצועני הראשון. התחנה הבאה שלו הייתה טורוב בפולין, שם שיחק שנתיים ומשם עבר למלאגה, בה סיים את העונה החולפת עם ממוצעים של 11.8 נקודות, 1.9 ריבאונדים ו-1.3 אסיסטים ב-16 משחקים.

אגב, ארוסתו של קלאטי היא פולנייה ולכן כשהם יינשאו, הוא יוכל לבקש אזרחות פולנית, מה שיעניק לו גם מעמד של שחקן בוסמן באירופה. אם הוא ממש ירצה, הוא יוכל גם לשחק אצל מולי קצורין בנבחרת פולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully