וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל: "זה רק עניין של זמן עד שנחזור לכבוש"

מאמן באיירן, ואן חאל, לא מודאג אחרי התיקו המאופס נגד יובה, אך חושש מפציעתו של רובן. טוני: ”לא אשחק במילואים שוב"

מאז הניצחון על מכבי חיפה במחזור הפתיחה של ליגת האלופות, באיירן מינכן מגמגמת. אחרי הפסד הליגה להמבורג, הגיע אמש (רביעי) התיקו הביתי המאופס עם יובנטוס במסגרת המחזור השני של בית א', שגרם למאמן הבווארים להוציא קיטור בסיום המשחק ולהתפרץ בזעם על אחד הקוון פיטר קירקופ. באופ"א טרם הגיבו להתנהגות זאת.

למרות שבאיירן לא הרשימה, המאמן ההולנדי מצא כמה נקודות אור במשחקה. "אם נמשיך ליצור כזאת כמות של מצבים, זה רק עניין של זמן עד שנחזור לכבוש", אמר ואן חאל לאחר המשחק. "הכי חשוב זה ליצור הזדמנויות. במחצית הראשונה שלטנו מול קבוצה שהיא בטופ העולמי, והם בעטו רק מרחוק. אני חושב שהמחצית הראשונה הייתה המחצית הכי טובה שלנו השנה, חבל שלא הבקענו בה".

באיירן שילמה לשטוטגרט 42 מיליון דולר תמורת מריו גומז, ההעברה היקרה ביותר בתולדות גרמניה, ובינתיים החלוץ זוכה לקרדיט ממאמנו, שנהנה גם מכושרם הטוב של תומאס מולר ואיביצ'ה אוליץ'. מי שפחות נהנה מכך הוא לוקה טוני, שהחלים לאחרונה מפציעה בגיד אכילס. המפציץ האיטלקי עדיין מחוץ לסגל הקבוצה והוא מתאמן בקבוצת המילואים שלה, מה שגורם לו לתסכול רב. "הוא רצה שאשחק במילואים שוב, אבל לא נראה לי שאעשה את זה", אמר החלוץ בן ה-32, "אני מרגיש שאני בכושר וחבל לי מאוד שלא שיחקתי נגד יובנטוס. רציתי לשחק נגד כמה מהחברים שלי בנבחרת איטליה ושיראו אותי בבית". ואן חאל הגיב לדבריו של טוני ואמר כי "כל שחקן תמיד חושב שהוא בכושר וצריך לשחק. אני מחליט מי ישחק ולא השחקן. יש לי ארבעה חלוצים בכושר, וזה נותן לו זמן להחלים כמו שצריך".

ובינתיים בשורות לא טובות מגיעות מכיוונו של אריאן רובן. הקשר ההולנדי, שהגיע הקיץ לבוואריה מריאל מדריד, נפצע אמש במשחק נגד יובה וואן חאל סיפר כי הפציעה נראית רצינית. "אני חושב שהוא נפצע בצורה קשה", אמר ואן חאל. "הדיאגנוזה תגיע היום, אבל אם שחקן אומר לי שזה רציני, אז אני תמיד מאמין שזה רציני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully