וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינזאגי: "כולנו עם לאונרדו, מאוחדים ומרוכזים"

חלוץ מילאן מגבה את המאמן למרות ההפסד לציריך. פרגוסון: "גיגס כאילו החל את הקריירה". אנצ'לוטי: "לאפועל הגיע תיקו"

היום השני של מחזור ליגת האלופות השני לא היה משופע בשערים. רק 14, בתוכם ה-0:1 הקטן של בורדו על מכבי חיפה במסגרת בית א' בעיר היין בצרפת. יחד עם זאת, קיבלנו הפתעה מרעישה אחת - הניצחון של פ.צ. ציריך על מילאן בסן סירו 0:1 - בליץ נפלא של ריאל מדריד על מארסיי במחצית השנייה, שהוביל ל-0:3 וכן מהפך נאה של מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד שנגמר ב-1:2 על וולפסבורג.

בבית א', הבית של מכבי חיפה, נפרדו באיירן מינכן ויובנטוס בתיקו נטול שערים באליאנץ ארינה. הקבוצה הבווארית הגיעה למספר הזדמנויות טובות, אבל נראה שהאירוע הכי מעניין במשחק התרחש לקראת סופו, כאשר המאמן ההולנדי של באיירן מינכן, לואי ואן חאל, השתולל מזעם וכמעט תקף את הקוון על כך ששופט המשחק לא הוסיף מספיק זמן פציעות, לטעמו.

חדשה רעה נוספת לגרמנים הייתה פציעתו של אריאן רובן לקראת סיומה של המחצית הראשונה. הקשר ההולנדי נפצע כשסובב את הברך, ובבאיירן נשארו מודאגים. "נקבל את ההבחנה של הפציעה בימים הקרובים", אמר ואן חאל, "אבל הוא (רובן) אמר שהוא חושב שזה רע". לגבי המשחק אמר מאמן באיירן: "יצרנו מצבים רבים וזה מאוד מאכזב שלא ניצחנו. ליובנטוס היו רק מספר בעיטות מרחוק".

פרגוסון מפליג במחמאות על גיגס

בבית ב', שני המשחקים הסתיימו בתוצאה זהה, 1:2, לקבוצה הביתית. במשחק המוקדם גברה צסק"א מוסקבה על בשיקטאש. מנצ'סטר יונייטד נקלעה לפיגור נגד וולפסבורג, אבל הצליחה להפוך. את השער המשווה ליונייטד כבש השחקן 'הצעיר' ריאן גיגס.

"אני חושב שנתנו הופעה גדולה, אמר מנג'ר היונייטד אלכס פרגוסון בסיומו של המשחק. "וולפסבורג פתחה טוב מאוד את המשחק. ברבע השעה הראשונה הם יצרו לנו לא מעט בעיות, ולקח לנו זמן להיכנס לקצב של המשחק. שני החלוצים שלהם בעייתים מאוד, בעיקר דזקו. כך שאנחנו שמחים שיצאנו עם שלוש נקודות".

לגבי גיגס, פרגוסון לא יכול היה שלא להחמיא ולהפגיז את הוולשי הוותיק שלו במחמאות. "ריאן מראה רוח חיים צעירה בצורה מדהימה. זה כאילו הוא רק החל את הקריירה שלו, אני כבר לא יודע כמה מחמאות אפשר עוד לתת לו על כל מה שהוא עושה. אפשר לשבח אותו עד השמים כי הוא לא מושפע מכך. הוא ממשיך כמו בחור צעיר וזה נפלא לראות".

מה שקצת העיב על שמחת הניצחון של מנצ'סטר היא העובדה כי החלוץ מייקל אואן, הפצוע הסדרתי, נפגע במפשעה וייעדר לתקופה של כשלושה שבועות מן המגרשים. אואן נפצע כבר בדקה ה-20 והוא יחסר ליונייטד במשחקיה הבאים. "זו לא פציעה רצינית, אבל פציעות במפשעות הן בעייתיות", אמר אואן.

מאמן אלופת גרמניה ארמין פה היה מאוכזב, כמובן, לאחר שקבוצתו הפסידה, אבל בהתחשב בנתון שמנצ'סטר לא נוצחה, כולל במשחק זה, ב-22 משחקיה באולד טראפורד בליגת האלופות, הוא לא ממש יכול להיות מאוכזב. "התחלנו טוב ולא נפלנו למלכודות. יצרנו את השער שלנו בצורה יפה. בסך הכול הגיע לנו להוציא נקודה, והיינו חסרי מזל עם ההפסד הזה".

פלגריני: "לא בטוח שרונאלדו יהיה כשיר לסביליה"

בליץ מדהים של שש דקות במהלכה של המחצית השנייה הספיק לריאל מדריד כדי לקבוע 0:3 מהמם על מארסיי בסנטיאגו ברנבאו, במסגרת בית ג'. קאקה כבש בפנדל, אבל מי שהיה שוב כוכב המשחק, בפעם המי יודע כמה מאז שהגיע לריאל, הוא כריסטיאנו רונאלדו. הפורטוגלי כבש צמד, וגרם לפנדל שבעקבותיו גם הורחק סולימאן דיווארה ממארסיי באדום. רונאלדו כבר עם ארבעה שערים באלופות וחמישה בליגה.

מאמן הקבוצה הצרפתית דידייה דשאן אמר: "זו הייתה החלטה מאוד פזיזה לתת פנדל וכן להרחיק את השחקן שלו. במשך שעה שיחקנו כדורגל טוב ויצרנו הזדמנויות במחצית הראשונה. אני לא חושב שהתוצאה הוגנת עבורנו".

מי שנדהם מדבריו של דשאן היה מאמן ריאל מדריד מנואל פלגריני, שאמר אחר כך: "ראיתי את מצב הקרסול של רונאלדו ואני ממש לא חושב שהשופט טעה בהחלטתו. נחכה ונראה אם הוא יהיה כשיר למשחק שלנו ביום ראשון בליגה נגד סביליה". לגבי המשחק אמר המאמן הצ'ילאני של ריאל: "במחצית הראשונה המשחק היה די מאוזן, אבל אין ספק מי שלט במחצית השנייה".

גליאני: "אנחנו מאשרים מחדש את האמונה שלנו בלאונרדו"

מי שקיבלה זעזוע חזק ביותר הייתה מילאן, שנוצחה בביתה 1:0 על ידי פ.צ. ציריך הצנועה. "לספוג שער 10 דקות מפתיחת המשחק, מסבך את המצב", אמר מאמנה הברזילאי של מילאן, לאונרדו. "אין יותר מדי דרכים לשנות זאת, נצטרך להיות יעילים. לקחתי את התפקיד הזה ואני עושה מה שאני מאמין בו. אף אחד לא הכריח אותי והציב לי אקדח לרקה, כשתפקיד זה הוצע לי. אנחנו מתקדמים. לא נורא אם מפסידים".

מי שנחלץ לעזרתו של המאמן הכושל עד כה הוא סגן נשיא המועדון, אדריאנו גליאני. "אנחנו מאשרים מחדש את האמונה שלנו בלאונרדו", אמר גליאני. "כרגע, הכול נראה מעוות. אני חושב שתיקו היה משקף יותר את מה שהיה על המגרש".

גם פליפו אינזאגי נחלץ לעזרתו של המאמן וניסה להסביר: "זה היה ערב מאכזב כי זה היה נראה כאילו הכל הולך לרעתנו. אני מצטער כי הקבוצה נתנה את הכל, במיוחד במחצית השנייה, אבל אנחנו חייבים לקבל את התוצאה על הדשא. זה רגע שהכל הולך לא טוב, אנחנו כולנו חייבים להשתפר. הערב יצרנו הרבה מצבים, אבל כדורגל נבנה על מהלכים קטנים, על פרטים קטנים. עדיין כולנו עם לאונרדו, כולם מאוחדים ומרוכזים. כולנו השקענו הרבה אנרגיה והשגנו מעט מאוד".

עיתוני איטליה לא חסכו ביקורת ממילאן ומאמנה. "ציריך פירקה את מילאן לחתיכות" הייתה הכותרת ב"גאזטה דלו ספורט", וקוריירה דלו ספורט התחכם עם הכותרת "מילאן בצ'וק", כשהכוונה היא להלם בסן סירו וגם לעובדה שמילאן "נחנקה" במגרש ולא הצליחה לחולל מהפך בתוצאה.

אנצ'לוטי: "צ'לסי צריכה לשחק טוב יותר"

בבית ד', צ'לסי, שיצאה לניקוסיה, השיגה 0:1 קטן על אפואל והשיגה שלוש נקודות נוספות. אבל היכולת הייתה לא מרשימה, ואת זה קרלו אנצ'לוטי לא אהב. "אני לא מרוצה מההופעה שלנו", אמר המאמן האיטלקי. "צ'לסי צריכה לשחק כדורגל טוב יותר. עשינו שגיאות רבות במשחק, אפואל שיחקה טוב מאוד והגיע להם תיקו, אבל זה הכדורגל".

"אני חושב שבזבזנו 45 דקות", אמר מאוכזב בסיום מאמן אפואל ניקוסיה איבן יובאנוביץ'. "זו הייתה מחצית קלה לצ'לסי, הם הבקיעו ושלטו במשחק. מצד שני אנחנו שבעי רצון מההופעה במחצית השנייה, הצלחנו לשלוט בקצב, בגלל זה האכזבה".

* במשחק השני בבית, פורטו אירחה את אתלטיקו מדריד, שנמצאת בכושר הכי גרוע שלה בשנים האחרונות, וגברה עליה 0:2 משערים של פלקאו ורולאנדו. "הדרך בה אלתטיקו שיחקה, עם ארבעה מגנים, לא אפשרה לנו לשחק במהירות", אמר מאמנה של אלופת פורטוגל, ז'סואלדו פאריירה. "לא היה לנו מספיק שטח, אבל אחר כך השכלנו לרווח את המשחק. זה אפשר להולק מרחב פעולה והביא לנו את הנקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully