וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוואט רחוק 119 דקות משבירת שיא מועדון

שוער מאיורקה צריך לשמור על שער נקי כמשחק ורבע כדי לקבוע שיא של אי ספיגה בבית: "מצדי שננצח 1:2 ולא אשבור את השיא"

דודו אוואט החל את העונה מצוין ביחד עם קבוצתו מאיורקה. השוער הישראלי והאדומים השיגו 10 נקודות בחמשת המחזורים הראשונים של הליגה והם מדורגים במקום הרביעי בליגה.

מי שמרשים מאוד הוא השוער הישראלי, שספג עד כה שלושה שערים בלבד (כמו ברצלונה וסביליה והשני בטיבו אחרי ריאל מדריד שספגה שניים). במצטבר, כולל העונה שעברה, לא ספג אוואט זה 472 דקות במשחקי בית בליגה, ועם קצת מאמץ הוא יוכל לשבור את שיא המועדון של אי ספיגה בבית - 591 דקות - אותו קבע השוער הארגנטינאי קרלוס רואה.

יצוין כי בסוף העונה שעברה הקבוצה מפאלמה ספגה בביתה, אבל לא אוואט הוא זה שעמד בין הקורות כי היה פצוע. בעצם הישראלי לא ספג מאז ה-8 במרץ אשתקד. משחק הבית הבא של האדומים יהיה נגד חטאפה, כשאחריו, במידה וכמובן ישחק אוואט וישמור על שער נקי, תפגוש מאיורקה את ראסינג סטנאנדר, קבוצתו לשעבר של הישראלי, נגדה יוכל לשבור את שיא המועדון.

אלא שאוואט לא ממש מתרגש מכך. "לא אכפת לי שננצח גם משחקים בתוצאה 1:2 ושאני לא אשבור את השיא, ובלבד שהקבוצה תנצח", אמר השוער. "אנחנו עושים עבודה טובה מאוד ומציגים משחק הגנה טוב". אוואט מסרב להתלהב מפתיחת העונה הטובה של מאיורקה. "לא צריך עדיין להיסחף על גלי האופוריה. אנחנו צריכים להתקדם לאט-לאט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully