וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיאוס: "שכטר חלוץ מאוד מסוכן"

הגרמני החמיא לחלוץ, איתו עבד בנתניה, לקראת המשחק של הפועל ת"א עם המבורג. פרגון הגיע גם לגוטמן: "הוא מאמן מצוין"

בזמן שהוא עדיין מחפש קבוצה חדשה, מצא היום (רביעי) לותר מתיאוס זמן להתראיין לתקשורת הגרמנית, על משחקה של הפועל תל אביב נגד המבורג, ועל עתידו עצמו. כשנשאל האם ייתכן שייאמן בעתיד בגרמניה, השיב מתיאוס: "רק הזמן יגיד. אני משער שזה יקרה". באשר לעובדה ששמו הוזכר כמועמד להחליף את מאמן הרטה ברלין המפוטר, לוסיאן פאברה, אמר מאמן מכבי נתניה לשעבר: "מה אני יכול לעשות? אני לא הצעתי את עצמי לעבודה ואף אחד לא דיבר איתי. לא היה לי שום קשר עם הרטה, וזה פגע בי".

אלא שאת מרבית הראיון שלו, כאמור, העניק מתיאוס למשחק מחר של המבורג עם הפועל תל אביב. "הפועל היא קבוצה מאורגנת מאוד, הם הראו את זה במשחק נגד סלטיק. נמנייה ווצ'יצ'ביץ' שיחק טוב, ויש להם חלוץ מאוד מסוכן - איתי שכטר", אמר מתיאוס על שחקנו במכבי נתניה בעונה שעברה.

"יש להם גם מאמן מצוין, אלי גוטמן, והכינוי שלו בישראל הוא 'הגרמני'", המשיך מתיאוס, והפגין בקיאות מרשימה. "הוא שם דגש על משמעת. הפועל משחקת מאוד הגנתי, מה שלא יקל על המבורג. אם המבורג תבקיע שער מהיר, יהיו לה סיכויים טובים. היא חייבת להיות מפוקסת, במיוחד אחרי ההפסד בוינה - היא לא יכולה להרשות לעצמה מפלה נוספת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully