וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א תחקור כ-40 משחקים בחשד שהוטו

גוף הכדורגל האירופי יפתח בחקירה שלא תכלול את הליגות הגדולות, ותתרכז בעיקרה במזרח אירופה. בלאטר בעד הצוללנים

ה'גארדיאן' האנגלי מפרסם הבוקר (רביעי), כי אופ"א הודיעה שתתחיל בחקירה כנגד מספר מועדני כדורגל באירופה שלכאורה היטו משחקים. גוף הכדורגל האירופאי מתכונן לחקור כ-40 משחקים, רובם מהליגות המזרח-אירופאיות, כאשר בעיתון האנגלי דיווחו כי אף קבוצה בריטית לא מעורבת בפרשיה העתידית, וכמו כן גם אף קבוצה אירופאית גדולה לא נחשדת לעת עתה. אופ"א לא חשפה את שם הקבוצות החשודות בשלב זה.

ובזמן שאופ"א נלחמת בהטיית משחקים, יצא היום נשיא פיפ"א, ספ בלאטר, נגד העונשים החמורים שמקבלים צוללני אירופה. כזכור, לפני מספר שבועות קיבל חלוץ ארסנל, אדוארדו, עונש השעיה של שני משחקים על שנפל ברחבה במשחק מוקדמות ליגת האלופות של התותחנים מול סלטיק. באותו רגע החלוץ הקרואטי הצליח, כאשר שופט המשחק הקנה לארסנל פנדל, אלא שלאחר המשחק התכנסה וועדה מיוחדת של אופ"א, התייחסה אל אדוארדו כאל צוללן, והענישה אותו בהתאם.

מאז, עלה על הפרק נושא ההתחזויות והפך לאחד החמים בעולם הכדורגל. "אני הייתי חלוץ לפני 50 שנה. היינו מנסים לכדרר, אבל כמישהו לא הצליח לעבור מישהו והמגן שם את הרגל - מה עוד יש לך לעשות?" שאל ברטוריות בלאטר, במהלך מפגש של פיפ"א בריו דה ז'יינרו. "אתה עושה קצת יותר משהיית צריך. האם זה כל כך נורא? אני לא חושב שזה נורא עד למצב שאנחנו צריכים להתערב עם וועדות אחרי משחקים. אנחנו לא צריכים להתערב בכלל", אמר נשיא פיפ"א בהחלטיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully