וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפונגין: "נבוא עם יותר מוטיבציה אחרי הסטירה"

30.9.2009 / 16:00

מגן מכבי ת"א לא מצליח להסביר את ההפסד להפועל חיפה, ומביט קדימה למשחק מול עכו: "הפעם התוצאה תהיה אחרת"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

שחקני מכבי תל אביב ערכו הבוקר (רביעי) אימון נוסף לקראת המשחק בו תארח הקבוצה את הפועל עכו בשבת בבלומפילד. אחרי ההפסד הכואב בשבת שעברה נגד הפועל חיפה, ירצו השחקנים של המנג'ר אבי נמני לחזור כמה שיותר מהר למסלול הניצחונות.

השוער לירן שטראובר, שסובל מנקע בקרסולו, ניסה היום להגביר את קצת החזרה לאימונים ואף נטל חלק במרבית חלקי האימון היום. השוער, שעדיין לא החלים במאת האחוזים, ירד מן המגרש בחלקו האחרון של האימון בשלב המשחקון הפנימי, ובקבוצה מקווים שיצליחו להכשירו לקראת המשחק מול הפועל עכו בשבת. לצהובים נותרו עוד שני אימונים, מחר בערב בבלומפילד, ואימון מסכם נוסף ביום שישי בקרית שלום, ורק לקראת סוף השבוע תתקבל ככל הנראה ההחלטה הסופית האם שטראובר כשיר או ששוער המשנה, גיא סולומון, ימשיך לעמוד בשער.

המגן יובל שפונגין, שהיה שותף להפסד בקרית אליעזר, מספר על התחושות אחרי המשחק ולקראת ההתמודדות מול הפועל עכו בשבת הקרובה: "ברור שהמשחק בשבת עדיין בראש וזה לא נעים לצאת ככה ליום כיפור אבל אין מה לעשות, זה חלק מהמשחק. האמת היא שלפני המשחק הכנו את עצמנו כמו לכל משחק ופשוט לא היה משחק טוב שלנו, לא צריך לתרץ אלא פשוט ללמוד את הלקחים ולהמשיך לעבוד קשה".

שפונגין העדיף שלא לפרט לגבי הלקחים שעליהם דובר בתוך הקבוצה: "יש לקחים בקטע הטקטי וגם בהכנה המנטלית לקראת המשחק, אבל זה בין השחקנים לצוות המקצועי, זה יישאר בינינו ומה שצריך לשפר אנחנו יודעים ולכל אחד כאן יש משמעת עצמית והוא יודע מה הוא עשה לא בסדר".

המגן נשאל האם הקבוצה תרשה לעצה להקל ראש גם השבוע: "לא הקלנו ראש ביריבה, אולי ככה זה היה נראה, כי באמת היה נראה ששיחקנו בלי התלהבות, אבל אין לי הסבר למה שקרה אני בטוח שאחרי המשחק מול חיפה בשבת שקיבלנו מעיין סטירה אנשים יבואו עם יותר מוטיבציה ויותר התלהבות ואנחנו רוצים לחזור לנצח ולרוץ גבוה".

שפונגין התייחס למפגש האחרון עם הפועל עכו בו הובסו הצהובים 4:0 בגביע המדינה ואומר: "שיחקתי גם אז, אבל עדיף לא לדבר על העבר, חטפנו בראש, אני בטוח שנבוא יותר מוכנים ודרוכים למשחק, נלמד את היריבה היטב ונבוא מרוכזים, אני בטוח שהתוצאה הפעם תהיה אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully