וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניטז: "אני לא זוכר הופעה כזו שלנו"

מנג'ר ליברפול זעם על שחקניו בתום ההפסד לפיורנטינה. דני אלבס: "חשוב שההגנה תהיה ברמה של ההתקפה"

AP

וידאו: רויטרס
עריכת וידאו: יאיר דניאל

אחרי ארבעה ניצחונות רצופים בפרמיירליג וכשהיא בכושר הבקעה פנטסטי, ליברפול נעצרה וספגה הפסד 2:0 לפיורנטינה. האדומים נראו כבויים וכבדים ולא מצאו תשובה לילד הנפלא של הויולה - סטבן יובטיץ' המונטנגרי, עוד לא בן 20, שכבש צמד בדקות ה-28 וה-37 והכריע את ההתמודדות. בנוסף, בניטז יכול להיות מודאג מעוד בקיעים בהגנה שלו, וכל זאת חמישה ימים לפני משחק העונה הראשון נגד צ'לסי ביום ראשון.

"נתנו להם את הכדור והם שיחקו על התקפות מתרפצות", אמר המאמן הספרדי. "לא זכינו בשום כדור חוזר או תאקל הערב. במחצית השניה היו לנו מצבים בפתיחה, אבל ההבדל הוא ניצול המצבים כמו שהם עשו במחצית הראשונה. אכזבנו. כולם היו מאכזבים. אי אפשר לשחק ברמה כזו כי זו ליגת האלופות והיריבות הן קבוצות טובות. אני לא זוכר הופעה כזו שלנו".

בניטז לא תירץ את ההפסד בחסרונו של חבייר מסצ'ראנו הפצוע: "היו לנו יותר מדי בעיות, לא רק חסרון של שחקן אחד. לא היינו הקבוצה הטובה בשום חלק במגרש. אולי אם היינו כובשים בדקה הראשונה, המשחק שלנו היה נראה שונה. בכדורגל, כשאתה רוצה לנצח, עליך לכבוש. אני מאוכזב כי דיברנו על זה. אמרנו שהם קבוצה טובה ומאורגנת שמשחקת על מתפרצות".

ג'יימי קראגר הוסיף: "לא שיחקנו טוב מספיק ואנחנו יודעים את זה. השתפרנו במחצית השניה, אבל זה עדיין לא היה טוב מספיק. שום דבר לא הלך לפי התוכנית. זה היה משחק חשוב לשתי הקבוצות ופיורנטינה נראתה מוכנה יותר מהפתיחה. נצטרך לפתור את הבעיות ולמזלנו, יש לנו עוד ארבעה משחקים כדי לתקן".

בפיורנטינה חגגו את הניצחון הגדול. מורטן יורגנסן סיכם: "זה אולי נראה קל, אבל היינו צריכים לשחק טוב ולעבוד קשה בשביל הניצחון. עלינו ליתרון עם קצת מזל, אבל לא היה לנו מה להפסיד הלילה ואנחנו שמחים". על יובטיץ' אמר הדני: "הוא נפלא, אבל אסור לשכוח שהוא מאוד צעיר ואסור ללחוץ עליו. הוכחנו שגם בלי ג'ילארדינו אנחנו יכולים להצליח".

מוריניו לא מדבר על באלוטלי

גם אינטר אכזבה עם 1:1 ברוסיה נגד רובין קאזאן. הנראזורי רשמו רק שתי נקודות משני משחקי הפתיחה, והרצון של ז'וזה מוריניו להבטיח את העלייה לפני המשחק בקאמפ נואו נראה רחוק מתמיד. המיוחד היה הוגן מספיק להודות שקבוצתו הרוויחה את הנקודה עם לא מעט מזל. "בהתחשב בנסיבות המשחק, זו נקודה חיובית. ברור שאנחנו רוצים להעפיל מוקדם ככל האפשר. עשינו תוצאת תיקו במשחק בו יכולנו להפסיד. אני חושב שזו תוצאה חיובית. היריב נכנס טוב למשחק במשחק בית מול הקהל. הייתה להם מוטיבציה של הופעת בכורה בצ'מפיונס", אמר מוריניו.

"הם כבשו ואז ראיתי את אינטר משחקת יפה עד סוף המחצית. השווינו ויכולנו לכבוש עוד. ידעתי מה יקרה במחצית השניה. אני מעדיף לדבר על על ההופעות הטובות של מייקון וסטנקוביץ' מאשר על אלה שלא שיחקו טוב", אמר הפורטוגלי ושלח רמיזה לעברו של מריו באלוטלי שפתח בהרכב והורחק בצהוב שני בדקה ה-60. הרחקה שבנס לא עלתה לאינטר בהפסד.

בברצלונה מאוכזבים מההגנה

ברצלונה לא הרשימה, אבל עשתה את שלה עם 0:2 על דינמו קייב שהספיק לפפ גווארדיולה ושחקניו לתפוס את המקום הראשון בבית ו'. גיא אסולין נכלל, לראשונה בחייו, בסגל הקבוצה למשחק רשמי, אך לא קיבל את ההזדמנות מהמאמן. מחליף אחר, פדרו הצעיר, נכנס בהפסקה וחגג שער ראשון בליגת האלופות כשחתם את התוצאה בדקה ה-77.

"נתנו להם כמה הזדמנויות במתנה ואי אפשר לעשות זאת בליגת האלופות. יום אחד, יריבה אחרת תצליח יותר ותגרום לנו לבהלה. חשוב שההגנה תהיה ברמה של ההתקפה. עלינו לשמור על הרמה, אנחנו מרוצים מהעבודה, אבל צריכים לחפש להשתפר", אמר דני אלבס.

המגן הברזילאי גילה שבמהלך ההפסקה, דרש פפ גווארדיולה מהשחקנים להגביר את הקצב: "שיחקנו באיטיות, אבל כשהגולים הגיעו שלטנו במשחק. הוא אמר לנו להניע את הכדור מהר יותר ולרווח את המשחק וזה מה שעשינו".

ונגר: "ניצחנו כי רצינו לנצח"

בבית ח' השיגה ארסנל ניצחון שני כשגברה 0:2 על אולימפיאקוס. התותחנים השאירו הצופים באמירייטס במתח, אבל שערים של רובין ואן פרסי (78) ואנדריי ארשבין (86) סגרו עניין וקירבו את ארסנל לשלב הנוקאאוט.

"שיחקנו נפלא במחצית הראשונה וכמובן שהגענו למצבים רבים. לא שמרנו על השטף והקצב במחצית השניה וידעתי שהמשחק יוכרע ב-20 הדקות האחרונות. בסוף, זה עניין של משמעת, סבלנות וכושר. הרגליים היו כבדות, אבל ניצחנו כי רצינו לנצח. תמיד אתה רוצה שהקבוצה שלך תנצל את כל המצבים, אבל זה לא תמיד אפשרי. אני מעודד כי שלטנו במשחק למרות שהיה מתסכל לא לנצל את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully