וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א גברה על באמברג 72:80

איתן נוח

29.9.2009 / 21:51

הצהובים פיגרו לאורך כל המשחק מול הגרמנים, אבל שלשה של לימונד שלחה את המשחק להארכה, ולניצחון. אנדרסון קלע 23

מכבי תל אביב עדיין שומרת על מאזן מושלם במשחקי האימון, וזאת אחרי שניצחה גם הערב (שלישי) את באמברג הגרמנית 72:80 אחרי הארכה. גם הפעם, בדומה למשחק מול וילרבאן בשבת, התקשו שחקני האלופה הישראלית להראות דומיננטיות לאורך רוב המשחק, אך בסופו של דבר ירדו מנצחים.

הגרמנים היו אלה שהובילו לאורך כל המשחק, אבל במהלך ההארכה הצליחו הצהובים לעלות ליתרון ראשון, ומשם שייטו לניצחון. ביום חמישי הקרוב תשחק הקבוצה נגד פרנקפורט ותחזור לארץ ביום שישי לקראת משחקי גביע ווינר שייערכו בשבוע הבא.

ותודה ללימונד

הצהובים חסרו הערב את סטפון לאזמה, שישב בצד עקב צוואר תפוס, ואת מקומו בחמישייה תפס מאצ'יי לאמפה. מכבי פתחה את המשחק עם וויז'ינייבסקי, אנדרסון, איידסון, לאמפה ופישר.

פתיחת המשחק הייתה צמודה, כשהבולט במכבי היה אלן אנדרסון. אחרי כ-5 דקות משחק התוצאה הייתה צמודה ואז דווקא הגרמנים פתחו מבערים ועלו ליתרון 16:23 כ-3 דקות לסיום הרבע הראשון. השליטה הגרמנית המשיכה גם עד לסיום הרבע הראשון, אשר נגמר בתוצאה 23:33 לבאמברג.

בפתיחת הרבע השני החליט פיני גרשון לשנות קצת את הקונספט, ובעזרת לחץ על הגרמנים התוצאה החלה להצטמק. לא פחות מ-6 דקות לקח לבאמברג לקלוע את הנקודה הראשונה שלה ברבע השני. 4 דקות לסיום המחצית מכבי צימצמה להפרש מינימלי, 31:34. הסל הראשון של הגרמנים ברבע השני החזיר לבאמברג את התנופה, והם סיימו את המחצית עם 4 נקודות רצופות. על אף שסיימו רבע חלש מאוד, התוצאה הייתה 31:38 לבאמברג למחצית.

פתיחת המחצית השנייה הייתה שוב של הגרמנים שעלו ל-34:42 עם פתיחת המחצית. 3 דקות לסיום הרבע לאמפה הריץ את מכבי, והצהובים צימקו את ההפרש חזרה ל-46:49 בסיום הרבע השלישי.

למרות המומנטום מסיום הרבע השלישי, קבוצתו של גרשון לא הצליחה להתקרב גם בפתיחת הרבע האחרון, כשהגרמנים אוחזים ביתרון 6 נקודות. לשמחתם של הצהובים, לאמפה שוב היה שם עבור גרשון, ודקה וחצי לסיום התקרבה האלופה הישראלית עד כדי פיגור 3 בלבד. חצי דקה לסיום הצליח רביב לימונד בשלשה גדולה לכפות שוויון 65:65, ושתי הקבוצות הלכו להארכה.

ההארכה נפתחה עם ממונטום גרמני שהעלו את באמברג ל-65:69, אבל שלשה של אלן אנדרסון העלתה את הצהובים ליתרון ראשון במשחק, 69:70 שתי דקות לסיום ההארכה. איידסון המשיך עם 4 נקודות רצופות וסגר עניין. בסיום מכבי ניצחה 72:80 אחרי משחק לא קל.

למכבי: אלן אנדרסון 23, צ'אק איידסון 15, מאצ'י לאמפה 12, אנדרו ויזנייבסקי 10, ד'אור פישר 7, יניב גרין 4, רביב לימונד 3, גל מקל 2, גיא פניני 2, דרק שארפ 2. פרקינס לא קלע.

דרוקר: "משחקי החוץ האלה טובים לנו מאוד"

"האווירה הייתה נהדרת, האולם היה מלא ב-6,000 צופים", סיפר עוזר המאמן שרון דרוקר, והודה: "מבחינה הגנתית פתחנו גרוע. אנחנו לא יכולים לספוג 33 נקודות ברבע אחד, ועובדה שאחר-כך ספגנו בכל שאר המשחק פלוס ההארכה רק עוד 39.

"בגלל הפתיחה הגרועה סחבנו פיגור רוב המשחק, אבל לאט לאט נכנסנו לקצב טוב והשתפרנו. משחקי החוץ האלה טובים לנו מאוד, מכניסים אותנו לכל מיני סיטואציות שאנחנו צריכים ללמוד מהן". דרוקר אף החמיא לאיש שלו בדקות ההכרעה: "איידסון עשה במאני טיים שלוש פעולות גדולות".

אלן אנדרסון, שסיים כקלע הבולט של מכבי, סיפר: "היה משחק קשה מאוד, אבל ניצחנו בזכות המאמץ הקבוצתי. איידסון היה גדול בסוף, לאמפה עשה כמה סלים נהדרים שעזרו לנו להגיע להארכה, ולימונד, וואו איזו שלשה. אני מרוצה מאוד מהתפקיד שלי בקבוצה ומהאווירה הנהדרת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully