וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צסק"א: סמודיש נפצע, רדנוביץ' חתם

כוכב צסק"א זקוק לניתוח בגבו ויחמיץ את שלב הבתים ביורוליג והמפגשים נגד מכבי ת"א. הסנטר הסרבי מפניליניוס יחליפו

אחרי עזיבתו של אטורה מסינה ונטישתם של ניקוס זיסיס וטרנס מוריס, כבר ברור שצסק"א מוסקבה נחלשה הקיץ, והיום (שלישי) גילתה אלופת רוסיה שגם כוכבה הגדול מתיאס סמודיש יחמיץ חלק גדול מהעונה הקרובה.

הפורוורד הנהדר שנפצע במהלך אליפות אירופה כששיחק במדי סלובניה ייאלץ לעבור ככל הנראה ניתוח בגבו, שעל פי ראשי צסק"א עלול להשבית אותו למספר חודשים, ולגרום לו להיעדר מכל שלב הבתים הראשון ביורוליג, שם שובצו הרוסים לבית ג' בו תשחק גם מכבי תל אביב.

בצסק"א לא בזבזו זמן והחתימו את הסנטר איבן רדנוביץ' (25, 2.09). הסרבי בן ה-25 גדל במחקת הנוער של פרטיזן בלגרד ויצא בגיל 19 לשחק בשורות אריזונה ווילדקטס מהפק-10. בעונתו האחרונה במכללות העמיד ממוצעים של 15.1 נקודות למשחק עם 7.6 ריבאונדים ו-2.1 אסיסטים. רדנוביץ' לא נבחר בדראפט 2007 ולא הצליח לקבל חוזה בקליפרס בשורותיה שיחק בליגת הקיץ. בשנתיים האחרונות שיחק בג'ירונה הספרדית ופניליניוס היוונית וזו תהיה שנתו הראשונה ביורוליג.

"נפלא להיות כאן. זה מועדון עם היסטוריה פנטסטית באירופה ואני שמח לקחת חלק בסיפור הזה. אצטרך זמן להרגיש חלק מהקבוצה ולהיכנס לקצב", אמר הסרבי המאושר לאתר הרשמי של צסק"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully