וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון: רמת גן הפתיעה את הפועל ירושלים

29.9.2009 / 21:26

סל ניצחון של שון דניאל נתן לחבורה של דני גוט ניצחון מפתיע 99:100 על ירושלים במלחה. ליונס בלט בירושלים עם 23 נק'

עירוני רמת גן רשמה הערב (שלישי) הפתעה קטנה כשניצחה במשחק אימון במלחה את הפועל ירושלים 99:100. שחקניו של דני גוט הופיעו לראשונה בסגל מלא למשחקי האימון, אחרי הפסדים לגליל/גלבוע ולמ.כ הבקעה מהלאומית. מנגד, ירושלים שיחקה לראשונה עם שרון ששון, לאחר השוויון מול עירוני אשקלון בשבוע שעבר.

הקבוצה של גיא גודס, עדיין ללא יוגב אוחיון שטרם עבר לקבוצה באופן רשמי, תצא מחר למחנה אימון בן שלושה ימים בנהריה, ובסיומו תקיים משחק אימון מול הקבוצה המקומית לקראת המפגש המסקרן מול הפועל חולון בגביע ווינר בשבוע הבא.

ירושלים פתחה טוב מאוד את המשחק, אך יכולת מצוינת של שחקניו של דני גוט מחוץ לקשת נתנו לרמת גן יתרון 26:31 בסוף הרבע הראשון. גם ברבע השני המשיכו הקבוצות לא להציג משחק הגנה, כשיובל נעימי בולט בשורות ירושלים בדרך ליתרון 53:55 במחצית.

הקצב המהיר המשיך גם במחצית השנייה כששתי שלשות של טרה סימונס ודיז'ון תומפסון נותנות לירושלים יתרון 79:85 בסוף הרבע השלישי. ברבע האחרון החזירו ג'וליאן קאזו וברנדון יואינג את רמת גן למשחק, אך קליעות עונשין של ליאו ליונס נתן לירושלים יתרון נקודה, 10 שניות לסיום. רמת גן הלכה לשון דניאל, שקלע 0.2 שניות לסיום, וקבע 99:100 לרמת גן בסיום המשחק.

קלעו להפועל ירושלים: ליאו ליונס 23, יובל נעימי 22, דיז'ון תומפסון 21, קווין פינקני 13, טרה סימונס 10, שרון ששון 8, אורי קוקיה 2. בלטו בשורות עירוני רמת גן: ברנדון יואינג 28, טאג' מק'ולג 18, ג'וליאן קאזו 10.

"אמנם זה מאכזב שהפסדנו, אבל זה רק משחק אימון", אמר אחרי המשחק מאמן הפועל ירושלים, גיא גודס, בשיחה עם האתר הרשמי של הקבוצה, "ההכנה האמיתית שלנו תתחיל ביום ראשון מול הפועל חולון בגביע ווינר. אני קורא לכל הקהל הירושלמי להגיע, אנחנו נזדקק לו המון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully