וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את זה לאונרדו כבר ציריך להסביר

ציריך הביכה 0:1 בחוץ את מילאן המדרדרת. ריאל הביסה 0:3 את מארסיי, מנ' יונייטד-וולפסבורג 1:2, באיירן-יובנטוס 0:0

מלבד משחקה של מכבי חיפה בבורדו, התקיימו ביום רביעי שאר משחקי המחזור השני של ליגת האלופות בבתים א'-ד', בהם החלו להסתמן מגמות מסוימות לקראת המשך המפעל.

אי אפשר שלא להתחיל עם ההפתעה הענקית, הסנסציה המטורפת שנפלה במסגרת בית ג', שם פ.צ. ציריך גברה בסן סירו, כן, כן, בסן סירו על מילאן הנוראית של לאונרדו 0:1. שער בעקב של טיהינן קבע את תוצאת המשחק המדהימה. ריאל מדריד התבססה בראשות הבית עם שש נקודות אחרי 0:3 על מארסיי.

בבית א', הבית בו גם משחקות מכבי חיפה ובורדו (בו ניצחו הצרפתים 0:1) נפגשו שתי הענקיות, הגרמנית והאיטלקית, באיירן מינכן ויובנטוס, באליאנץ ארינה, אבל סיימו את משחקן בתיקו 0:0 מאכזב.

בבית ב' אירחה אלופת אנגליה וסגנית אלופת אירופה, מנצ'סטר יונייטד, את אלופת גרמניה, וולפסבורג. הגרמנים הוליכו, אבל נכנעו באולד טראפורד לבסוף 2:1. במשחק מוקדם שפתח למעשה את יום המשחקים השני, ניצחה צסק"א מוסקבה בביתה 1:2 את בשיקטאש.

בבית ד', צ'לסי יצאה למשחק חוץ בקפריסין נגד אפואל ניקוסיה, ועשתה את העבודה שלה בצורה הכי מינימלית שאפשר עם 0:1 קטן. פורטו גברה 0:2 על אתלטיקו מדריד, שכמו מילאן, ממשיכה את הפתיחה הנוראית שלה מתחילת העונה.

בית א'

באיירן מינכן - יובנטוס 0:0

הבווארים הגיעו למשחק לאחר הפסד ליגה ביום שבת 1:0 להמבורג. הקבוצה של לואי ואן חאל, שניצחה במשחקה הראשון באלופות את מכבי חיפה 0:3, אירחה לקרב מסקרן את יובנטוס, שנפרדה מבורדו בתיקו 1:1 במחזור הראשון.

מאמנה ההולנדי של באיירן מינכן לואי ואן חאל פגש את יובה, שניצחה אותו, כאשר זה אימן באייאקס, בגמר גביע האלופות ב-1996. ואן חאל רצה לנקום בגברת הזקנה, אבל הקבוצה שלו לא הייתה מספיק חדה בשביל לעשות את זה. האירוע המצער התרחש לקראת סיומו של המשחק, כאשר ואן חאל הזועם רתח על הקוון וניסה להרים עליו את ידו.

הגרמנים פתחו טוב את המשחק, ובדקה ה-19 פרנק ריברי פרפר את בלמי יובנטוס ללא בעיה, חדר ביניהם וניסה לתת 'צ'יפ' קטן מעל ג'יג'י בופון, אלא שהכדור שלו חמק קצת מעל המשקוף. חמש דקות אחר כך המשיך קלוסה עם הראש, אבל שוב הכדור היה מעט גבוה והלך החוצה.

לבאיירן ארבע נקודות, והם נותרים בלתי מנוצחים בבית. הפעם האחרונה בה הפסידו הבווארים בבית בשלב הבתים של ליגת האלופות הייתה לפני חמש שנים. ליריבה אז קראו יובנטוס. הביאנקונרי חסרו מספר שחקני מפתח, כך שהם יכולים להיות מרוצים מהנקודה באליאנץ ארינה. בסך הכול יש להם שתיים שכרגע מספיקות רק למקום השלישי בבית.

בית ב'

מנצ'סטר יונייטד - וולפסבורג 1:2

מייקל אואן פתח בחוד של השדים האדומים, אבל כבר אחרי 20 דקות לא יכול היה להמשיך כיוון שנפצע, והוחלף על ידי החלוץ הבולגרי דימיטאר ברבאטוב. 11 דקות במחצית השנייה וולפסבורג עלתה על הלוח, אחרי מהלך יפה ברחבה של יונייטד. מקוטו אסבה הרים כדור לאדין דזקו, שהיה בנבדל זעיר. החלוץ עלה ונגח לפינה של קוזצ'אק, שלא הגיע. רק שלוש דקות חלפו, ומי אם לא ריאן גיגס הבלתי נגמר השווה. הוולשי בעט כדור חופשי שפגע בחומה של וולפסבורג וחדר. מהלך משולב של היונייטד בדקה ה-78, בסופו שלח מייקל קאריק טיל מונחה לפינה הגבוהה של השער, עשה את המהפך לאנגלים.

מנצ'סטר יונייטד ממשיכה לנצח, למרות שהיא שוב עושה זאת עם הרבה קשיים והרבה לחימה. לקבוצה של אלכס פרגוסון יש שש נקודות בבית, והיא עדיין ממשיכה לשמור על המבצר הביתי שלה. וולפסבורג תנסה להילחם על המקום השני מול היריבה הרוסית והטורקית.

צסק"א מוסקבה - בשיקטאש 1:2

חואנדה ראמוס הגיע לסגנית האלופה הרוסית במקום זיקו, אבל עד המשחק נגד הטורקים הפסיד בשניים משלושת משחקיו הראשונים. למזלו, הגיעה היריבה הטורקית שלא מצויה בכושר טוב, כך שראמוס השיג במשחק הבית הראשון של הקבוצה שלוש נקודות חשובות.

המשחק התנהל בשליטה של צסק"א, שעלתה ליתרון כבר אחרי שבע דקות במשחק, משער יפהפה של אלן דזגוייב. הקשר הרוסי שלח בעיטה מושלמת מכ-25 מטרים לפינה של רושטו, שהתעופף אבל לא הגיע לכדור. בדקה ה-61 מילוש קראסיץ', המחזור על ידי מספר קבוצות באירופה, חדר לרחבה, תעתע בכמה מגינים טורקיים ונעץ את השני. בדקת הסיום של המשחק, איסמעיל קויבאשי הצליח רק לצמק ל-2:1.

הדאבליסטית הטורקית לא רק מתקשה בליגה המקומית, כאשר היא עם שש נקודות בלבד מ-11 מחזורים. גם בליגת האלופות היא לא ממש מצליחה, כשהיא כבר נוחלת את הפסדה השני במפעל, אחרי שנוצחה במשחק הראשון 1:0 על ידי מנצ'סטר יונייטד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

בית ג'

ריאל מדריד - מארסיי 0:3

הלבנים של מנואל פלגריני הגיעו למשחק עם מאזן מושלם בליגה של חמישה ניצחונות וכן ניצחון במשחק הראשון בליגת האלופות, 2:5 על פ.צ. ציריך. פלגריני הרשה לעצמו להושיב את הקפטן והסמל ראול על הספסל, כאשר פתח בשער עם קסיאס, בהגנה עם סרחיו ראמוס ומרסלו כמגנים, פפה ואלביול כבלמים. מי שפתחו בקישור היו גאגו, צ'אבי אלונסו, קאקה, רונאלדו וגוטי, כשבנזמה, שכבש צמד במשחק האחרון בליגה, עלה בחוד.

מארסיי הגיעה לסנטיאגו ברנבאו עם שני שחקנים שמכירים מצוין את האצטדיון, הקהל וכל מה שמסביב - המגן הארגנטינאי גבי היינצה והחלוץ הספרדי פרננדו מוריינטס, שכיכבו במדי ריאל במשך שנים. ב-45 הדקות הראשונות, מארסיי הייתה יותר מסוכנת מהספרדים, ששוב, כמו במשחק הליגה האחרון שלהם, לא הצליחו לכבוש במחצית הראשונה.

בדקה ה-58 שלח פפה כדור ארוך ומדוד לרונאלדו, שרץ קדימה. הפורטוגלי ראה את השוער מנדנדה קופץ, אז הוא שלח בגאונות על הרצפה, ריאל סופסוף מצאה את השער. שלוש דקות חלפו, רונאלדו פרץ לרחבה, וסולימאן דיווארה הכשילו בגסות. דיווארה נשלח בצהוב שני החוצה, קאקה לקח את הפנדל, וכבש עוד אחד אחרי השער שלו בשבת נגד טנריפה. עוד שלוש דקות, ושוב רונאלדו. בנזמה ערך דאבל פס עם קאקה, הצרפתי שלח רוחב מצוין, ולרונאלדו נשאר רק לגלגל פנימה משלושה מטרים. פתאום ריאל נראית כמו קבוצה מפחידה וקטלנית, אחרי מחצית ראשונה אנמית.

גם נגד טנריפה בשבת ריאל נראתה לא טוב במחצית הראשונה, אבל עלתה בטירוף לשנייה. אם אז היה זה בנזמה שכבש צמד, הפעם זה היה רונאלדו. לפורטוגלי כבר ארבעה שערים בליגת האלופות, אחרי הצמד שלו בציריך (2:5). תוסיפו לזה את החמישה בליגה, והכוכב הענק כבר עם תשעה כיבושים - בהחלט הצלחה ענקית עד כה. קאקה גם מתחיל לאסוף שערים, אמנם בפנדלים, אבל גם זה נחשב, וריאל ממשיכה ללכת עקב בצד אגודל.

מילאן - פ.צ. ציריך 1:0

באמת, מה אפשר עוד לומר על הקבוצה של לאונרדו? היא בטח האמינה שיותר גרוע מזה לא יכול להיות אחרי התיקו הביתי בליגה, 0:0 עם בארי, אבל כנראה שהבור הוא הרבה יותר עמוק מאשר חשבו במילאנו. המילאנזים פגשו את השוויצרים בסן סירו, ואחרי שריאל הביסה אותם בחוץ, הרוסונרי האמינו שהם יכולים להמשיך את המומנטום שלהם באלופות, אחרי הניצחון על מארסיי.

אלא שמחשבות לחוד ומציאות לחוד. מילאן קיבלה חזק בראש, ונראה שאם כבר הכיסא של לאונרדו לא היה יציב, לפחות אצל האוהדים, עכשיו מעמדו כבר מאוד רעוע. אפשר להפסיד בבית, אבל לציריך, ועוד איך שמילאן נראתה? זה כבר אסור.

אחרי 10 דקות מהפתיחה, הבלם האנו טיניהן המשיך בעקב בנונשלנטיות אכזרית את כדור הקרן לשערו של מרקו סטורארי, שרק יכול היה לצפות בכדור מטייל באדישות אל תוך שערו. 0:1 מפתיע ביותר לשוויצרים. מילאן הגבירה את מאמציה אחרי השער של האורחים לנסות ולהשיג את השוויון. לאונרדו ערך במחצית שני חילופים, כשהכניס את רונאלדיניו וזאמברוטה במקומם של סיידורף ופלאמיני. בדקה ה-47 היה רחוק פיפו אינזאגי אלפית השנייה מלהשוות. מילאן המשיכה ללחוץ על הדוושה אבל הכדורים שלה מיאנו להיכנס. בדקת הסיום של המשחק, כדור של זאמברוטה פגש את הקורה.

בית ד'

אפואל ניקוסיה - צ'לסי 1:0

ללא דידייה דרוגבה וז'וזה בוסינגווה המושעים וכן מיכאל באלאק וג'ון אובי מיקל הפצועים, יצאה צ'לסי למשחק מאתגר בניקוסיה מול האלופה הקפריסאית, לה זה היה משחק בית ראשון במפעל. אחרי ההפסד הראשון בליגה, לוויגאן, הכחולים של קרלו אנצ'לוטי רצו להתאושש, כשביום ראשון תחכה להם ליברפול במשחק צמרת מסקרן.

אחרי 18 דקות המיליונרים יצאו להתקפה מסודרת, בלטי תעתע באגף ימין, והוציא כדור טוב לניקולה אנלקה, שבעט מדויק לפינה של השוער דיונסיוס חיוטיס, שכל שנותר לו זה להוציא את הכדור מהרשת. צ'לסי הרגיעה את המשחק והשיגה את מה שהיא רצתה - לצאת בשלום מהמשחק עם שלוש נקודות בכיס. הקבוצה האנגלית עם שש נקודות והיא בדרך הנכונה לשמינית הגמר.

פורטו - אתלטיקו מדריד 0:2

רק 500 צופים ליוו את אתלטיקו מדריד לפורטוגל השכנה, בניגוד לעונה שעברה אז יותר מ-1,000 אוהדים יצאו עם הקבוצה למשחקי חוץ במחוזות רחוקים יותר. בדקה ה-26 השתמש אבל רסינו בשוער השלישי של אתלטי, לאחר שרוברטו נפצע והוחלף. בהיעדרו של סרחיו אסנחו, שנמצא עם נבחרת ספרד עד גיל 20 במונדיאליטו במצרים, מי שנכנס לשער היה דויד דה חאה הצעיר, שעשה עבודה טובה עד סיומה של המחצית הראשונה.

אלא שאז, אחרי חצי שעה במחצית השנייה, הוא כבר לא הצליח להושיע לבדו את אתלטי המפורקת. בדקה ה-75 ניסה הולק פעמיים ולא הצליח, בפעם השלישית הוא מסר לפלקאו, שהיה חמישה מטרים מהשער, ושלח בעקב כמו גדול כדי להעלות את המקומיים ליתרון. בדקה ה-82 רולנאדו דחק כדור קל משני מטרים, אחרי קרן.

אתלטיקו ללא ניצחון העונה. בכלל. לא בליגה ולא באלופות, שם יש לה נקודה אחת בלבד משני משחקים והיא אחרונה בבית. כאשר נותרו עוד ארבעה מחזורים נראה שסיכוייה של אלתטיקו לעלות כבר לא כל כך גדולים, בטח לפי איך שהיא נראית. פורטו, לעומתה, עם שלוש נקודות ראשונות והיא תתחרה בעוצמה על העלייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully