וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי ת"א מלקקים את הפצעים

29.9.2009 / 19:20

שטראובר ערך אימון אישי בערב, ואמור להיות כשיר למשחק נגד עכו בשבת. גורם בקבוצה: "טוב שקיבלנו את הסטירה עכשיו"

שחקני מכבי תל אביב חזרו הבוקר (שלישי) לקרית שלום וערכו אימון קל אחרי צום יום הכיפורים ולקראת ערב ערכו השחקנים אימון נוסף אינטנסיבי יותר. השוער לירן שטראובר, שסובל מנקע בקרסולו, לא התאמן הבוקר ועבר טיפולים על ידי הצוות הרפואי של המועדון.

באימון הערב נטלו חלק כל השחקנים, פרט לשטראובר שערך אימון אישי בצידי המגרש, לאחר שטופל בקרסולו הפגוע על ידי הצוות הרפואי. הקבוצה ערכה משחק אימון פנימי בו תירגל נמני מספר אופציות בהרכב, אך לא ניתן היה להתרשם לקראת הצפוי בשבת.

הבעלים מיטש גולדהאר, שהתבשר על ידי התאחדות ובקרת התקציבים על אישורה הסופי של עסקת העברת הקבוצה לידיו, האריך את שהותו בישראל והוא צפוי להגיע לבלומפילד גם בשבת הקרובה למשחק נגד עכו. הקנדי שנכח בשבת בתבוסה להפועל חיפה בקרית אליעזר שוחח עם שחקניו ועודד אותם למרות המשחק הנרפה שהציגו. במועדון מבקשים לשים מאחור את המשחק ההפסד מול חיפה וכעת הפנים הם לעבר המשחק הבא. "זה טוב שקיבלנו את הסטירה בשלב מוקדם של העונה, אולי עכשיו השחקנים ינחתו חזרה אל הקרקע ויבינו ששום דבר לא יבוא בקלות", אמר גורם בקרית שלום. "צריך להפסיק להתעסק במה שהיה ולהתרכז מעכשיו רק בהפועל עכו בשבת".

שני חלוצי הקבוצה, הארמני איליה יברויאן והזמבי עמנואל מאיוקה, קיבלו זימונים למחנות האימונים של נבחרות ארצם לקראת המשך המשחקים במוקדמות המונדיאל בשבוע הבא והם ימריאו למולדתם אחרי ההתמודדות נגד עכו בשבת.

עדכון ראשון: 14:49

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully