וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: כשניקוס התחיל לדבר

שלשה גדולה של ניקוס חציברטאס העניקה לאריס ניצחון 67:69 על מארוסי. ונטספילס - בנטון 73:78, לה מאן - אלבה 60:61

מוקדם מהצפוי עונת היורוליג נפתחת, כאשר השנה הוחלט על ידי ראשי הליגה לאפשר לשתי קבוצות נוספות להתברג במפעל באמצעות סיבובי המוקדמות. שמונה קבוצות פתחו את עונתן האירופית: שתי יווניות, שתי צרפתיות, גרמנית, בלגית, איטלקית ולטבית. ארבע העולות בתום שני המפגשים תעפלנה לסיבוב מוקדמות שני, שבסיומו המנצחות תתברגנה בשלב הבתים של היורוליג ואילו המפסידות תופענה ביורוקאפ. הגומלין יתקיים ביום שישי.

הערב (שלישי) גברה אריס סלוניקי על מארוסי 67:69 בקרב על טהרת הליגה היוונית, כשסל ניצחון של ניקוס חציברטאס חרץ את גורל המפגש הראשון. ונטספילס הלטבית הסתדרה בביתה עם בנטון טרביזו וניצחה אותה 73:78. שרלרואה הבלגית בקושי עברה את סף 50 הנקודות, אבל ניצחה בכל זאת 53:55 את אורליאן. צרפתית אחרת, לה מאן, ניצחה את אלבה ברלין 60:61 אחרי מאבק צמוד.

אריס סלוניקי - מארוסי 67:69

אחרי שנלחמו בליגה היוונית על המקום השלישי בשנה שעברה, השתיים נפגשו שוב במטרה ברורה להגיע ליורוליג. אריס, אותה מדריך אנדראה מאזון, רוצה לשוב למפעל המרכזי של היבשת ועשתה צעד קטנטן עם ניצחון דרמטי. מארוסי פתחה בסערה וסיימה את הרבע הראשון ביתרון 9:17, אבל אריס הפכה את התוצאה כבר במחצית. מכאן והלאה התנהל משחק צמוד, שהוכרע בזכות שלשה מנצחת בשניות האחרונות של ניקוס חציברטאס. קיידרן קלארק ואנדי בטס (11 ריבאונדים) קלעו 15 נקודות כל אחד עבור אריס, כשחציברטאס הוסיף 14. ג'ארד הומאן הוביל את מארוסי עם 13 ובילי קיס תרם 10.

ונטספילס - בנטון טרוויזו 73:78

לקבוצה הלטבית יש ציפיות להעפיל בפעם הראשונה לשלב הבתים, ועם שבעה שחקנים שנשארו מהאליפות המקומית של הקבוצה, השיגה ניצחון נאה על היריבה האיטלקית. בנטון, השופאת לשוב ליורוליג אחרי הפסקה של שנתיים, הגיעה בשנה שעברה לשמונה האחרונות ביורוקאפ, אבל התקשתה בלטביה ואיבדה את המשחק כבר ברבע הראשון. האיטלקים צימקו את הפער בזכות רבע אחרון טוב, אך לא יותר מזה. ארון פטוויי כיכב עם 20 נקודות ו-17 ריבאונדים אצל המארחים, כאשר 13 של דניאל האקט ו-11 של סנדרו ניצ'ביץ' וגארי ניל לא הספיקו.

לה מאן - אלבה ברלין 60:61

הקבוצה הצרפתית סיימה בשנה שעברה עונה כושלת שכללה שני ניצחונות ושמונה הפסדים בשלב הבתים הראשון, מה שזיכה אותה במקום האחרון, בעוד אלבה ברלין הצליחה להשתחל למקום הרביעי שהעלה אותה לטופ 16, שם היא סיימה עם אפס ניצחונות משישה משחקים. שתיהן חולמות על חוויה מתקנת, ולאחר משחק צמוד העבירו למעשה את ההכרעה לגומלין. ההתמודדות הערב הוכרעה מקו העונשין, כשאלבה איבדה יתרון של שש נקודות בשתי דקות הסיום, רשאד רייט החטיא אחת מהקו, וז'ואו פאולו בטיסטה (13 נקודות) קלע אחת מן העבר השני וקבע את תוצאת הסיום. מארק סליירס הפציץ 28 נקודות עבור לה מאן, אדם צ'אב (16) וג'וליוס ג'נקינס (15) לא הועילו לאלבה ברלין.

שרלרואה - אורליאן 53:55

מאז 2001/2 אלופת בלגיה לא הופיעה ביורוליג. אולי העונה? במשחק הגנתי ומבוקר התגברה שרלרואה על סגנית אלופת צרפת, שאיבדה את המשחק ברבע השלישי בו קלעה רק חמש נקודות לעומת 23 של המארחת. אוסטין ניקולס קלע 14 עבור אורליאן, אבל שרלרואה קיבלה תרומה ממספר רב יותר של שחקנים והשיגה את הניצחון המזערי, שמבטיח מלחמה בגומלין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully