וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר: "יותר גרוע לא יכול להיות"

דור בלך

29.9.2009 / 13:01

המאמן חזר לקדנציה שלישית במכבי נתניה אחרי שסיכם לשלוש שנים עם יאמר, וכבר העביר אימון ראשון. עזריה נפרד מהשחקנים

ברני ארדוב

צילום וידאו: אבי כהן, עריכת וידאו: גדי ויינסטוק

ראובן עטר ומכבי נתניה חוזרים לקדנציה שלישית ביחד. אחרי שסיים את תפקידו לפני כשנתיים, עטר שב אל המועדון לאחר שסיכם היום (שלישי) על חוזה לשלוש שנים. מי שישמש כעוזרו הוא צדוק מלכה, מי שמתלווה אליו בשנים האחרונות כמאמן צמוד. המשמעות: נתי עזריה ועוזרו הנרי דוארטה מסיימים את תפקידם אחרי ארבעה מחזורים בלבד.

עטר אמר לאחר הפגישה: "נתניה היא תמיד בית עבורי, אני תמיד שמח לחזור, הקריירה שלי בקבוצה החלה כשחקן עוד לפני למעלה משמונה שנים, וזה מקום שתמיד יהיה חשוב עבורי. דיברנו על הכל, דיברנו גם על חיזוק, אבל כל דבר בעיתו, תנו לי קודם להכיר את הקבוצה מחדש. אומרים אולי שהכנסתי ראש בריא למיטה חולה אבל מבחינתי מכבי נתניה היא אף פעם לא חולה. יותר גרוע מהמצב שלנו עכשיו לא יכול להיות, ואני לא מודאג. אני בטוח שנתקדם. על מטרות נדבר אחרי שנתייצב".

הערב נערך האימון הראשון של עטר בקדנציה השלישית, כאשר עזריה הקדים את המאמן החדש-ישן, לקח את הציוד שלו ונפרד מהשחקנים. מיד אחריו הגיע עטר במטרה להעביר את האימון הראשון.

עטר יעבוד עם מלכה, עזריה ישמש מנהל קבוצה

גם יאמר היה מרוצה מהסיכום בין הצדדים ואמר: "אני אוהב את ראובן עטר ואת צדוק מלכה ואני שמח מאוד שהם חתמו לשנים ארוכות. בקשר אליי, זה לא משנה אם אני במועדון או לא, מה שחשוב זה שאני משלם בזמן, וראינו נגד רמת גן שגם כשהייתי לא ניצחנו. אני שילמתי מראש על העונה הזאת ועד סוף העונה בטוח אשאר, ומה שיהיה הלאה אף אחד לא יכול לדעת. אם מישהו יציע לי לקנות את הקבוצה אחשוב על זה. זה כמו שמציעים לך לעשות אהבה, אתה צריך לחשוב ולא ישר אומר כן או לא. על המאמן היוצא אמר יאמר: "נתי עזריה יהיה חלק מהצוות של הקבוצה הראשונה, אנחנו צריכים אותו".

עזריה, שצפוי להתמנות למנהל הקבוצה, אמר: "אני לא רוצה עדיין להגיד מה יהיה בקבוצה לפני שאשב עם ראובן, אבל תמיד הייתי איש מערכת בנתניה וקיבלתי את תפקיד המאמן כי המערכת ביקשה ממני. ידעתי שהזמנים הקשים יבואו, אבל לא חשבתי שזה יקרה כל כך מוקדם. אפילו בתקשורת צחקו עלינו שלא היו לנו מגרשי אימונים בהתחלה ולמרות זאת פתחנו את העונה יפה כשעלינו שלב בליגה האירופאית. חבל שזה נגמר ככה אבל ידעתי שאהיה בולם הזעזועים של מכבי נתניה וזה התפקיד שמילאתי".

"כולכם ראיתם את סחף השחקנים שעזב במאי", המשיך עזריה. "ואת העובדה שהבעלים של הקבוצה לא היה פה. עכשיו אני שמח בשביל המערכת שהתנאים השתנו, ואני הראשון להגיד שראובן עטר הוא האיש המתאים ביותר לנתניה. כשהוא עזב את הקבוצה נלקח חלק ממנה ועכשיו כשהוא חזר החלק הזה הושלם. זו דרכו של הטבע. אני אהיה פה בשביל הקבוצה, אבל על העתיד שלי אני עדיין לא חושב. החיים בעיקר בעולם הכדורגל משתנים מהר ואף פעם אי אפשר לדעת".

שתי נקודות בארבעה מחזורים

עטר, שאימן בשנה שעברה את בית"ר ירושלים, הגיע בשעת בוקר מוקדמת אל ביתו של דניאל יאמר, הבעלים של מכבי נתניה, לפגישה בה נכחו גם נשיא המועדון גיל לב, ומנכ"ל הקבוצה קובי בלדב. הצדדים דנו על שובו של עטר לעמדת המאמן בנתניה, תפקיד אותו מילא פעמיים בעבר, וכיהן בו בזמן מצטבר של כשלוש שנים.

על אף עלותו הגבוהה של עטר, הבעלים דניאל יאמר הסכים להשקיע כסף מכיסו כדי להחזיר את המאמן החביב עליו. הגרמני, כזכור, מעדיף שלא להשקיע בקבוצה, אך בנתניה הסבירו לו את חומרת המצב ומקווים שישלח את היד אל הכיס פעם נוספת. מנהל הקבוצה, גדי חן, שמסוכסך עם עטר עוד מהקדנציה הקודמת, צפוי לעבור לתפקיד אחר.

בהמשך הפגישה המאמן היוצא של נתניה, נתי עזריה, הגיע לשיחה עם יאמר יחד עם דוארטה. השניים שמעו על סיום תפקידם כשבהמשך הוצע להם תפקיד אחר במועדון, ודוארטה צפוי להתמנות לסקאוט המועדון בדרום אמריקה. בארבעה מחזורים עזריה השיג שתי נקודות בלבד אחרי שבמחזור הראשון קבוצתו הפסידה 2:1 להפועל חיפה, לאחר מכן נתניה סיימה ב-1:1 נגד הפועל עכו והפועל רעננה ובשבת האחרונה הפסיד להפועל רמת גן 1:0.

עדכון ראשון: 9:36
עדכון אחרון: 13:01

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully