וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחזקות ההערכות שעטר ישוב לנתניה

דור בלך

28.9.2009 / 22:41

ראשי המועדון יערכו בשלישי פגישות עם המאמן לשעבר, ואחריה עם נתי עזריה, בסיומן יוודע אולי מי יאמן את הקבוצה המקרטעת

יום לאחר צום יום הכיפורים, צפוי להיות יום משמעותי במכבי נתניה, כאשר בשעות הבוקר של יום שלישי (10:00) ייפגשו קברניטי הקבוצה עם ראובן עטר, ואחריה עם המאמן הנוכחי של הקבוצה נתי עזריה. במידה ויצליחו ראשי המועדון להגיע לסיכום עם עטר, הם ינסו להתיר את החוזה עם עזריה, במידה ולא יגיעו להבנות עם עטר, נראה שעזריה אולי ימשיך.

בנתניה מקווים כי עזריה, שהשיג עד כה שתי נקודות מתוך 12 אפשריות, יחזיר את המפתחות ויגיש את התפטרותו, אולם מבינים כי קיים סיכוי סביר כי הוא לא יסכים וידרוש פיצוי כלשהו. בנתניה ינסו לבוא לעמק השווה עם המאמן, שפתח את העונה לאחר קיצוצים משמעותיים מאוד בסגל הקבוצה, הן מבחינה כלכלית והן בצד האישי.

ייתכן ועזריה ימשיך בתפקיד אחר במועדון, כשתפקיד מנהל הקבוצה, אותו מילא בפתיחת העונה שעברה, יוצע לו. עם זאת, ההחלטה עדיין איננה סופית ועל אף שחרב הפיטורים מרחפת קרוב מאוד לצווארו של המאמן הצעיר, ייתכן ויקבל הזדמנות נוספת, לפחות עד משחק הליגה הבא נגד הפועל תל אביב ביום ראשון.

אם וכאשר יסיים עזריה את תפקידו, מי שכאמור אמור להחליפו הוא המאמן ראובן עטר. עטר, המאמן הבכיר הפנוי בשוק, נחשב כרגע כמועמד המוביל לתפקיד לאור הקשר שלו עם הקבוצה בה סיים את קריירת המשחק שלו והחל בקריירת האימון, ובה כיהן כבר בשתי קדנציות שונות כמאמן.

כמו כן, קיימת הערכה כי הבעלים דניאל יאמר יסכים להשקיע כסף מכיסו כדי להחזיר את עטר החביב עליו. הגרמני כזכור, מעדיף שלא להשקיע בקבוצה, אך בנתניה מסבירים לו את חומרת המצב ומקווים שישלח את היד אל הכיס פעם נוספת. אם יאמר לא יסכים, יפנו שוב אל אוהד הקבוצה שמימן את חיזוקה בשבועות האחרונים. אם עטר יגיע, צפוי להגיע איתו לקדנציה נוספת בקבוצה עוזר המאמן צדוק מלכה, שעבד תחתיו גם בבית"ר ירושלים. גם מנהל הקבוצה גדי חן, שמסוכסך עם עטר עוד מהקדנציה הקודמת, צפוי לעבור לתפקיד אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully