וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "חומר השחקנים שלנו יכול לזכות בצ'מפיונס"

מאמן מנצ'סטר יונייטד נשמע בטוח במה שבנה הקיץ: "אם נזכה, זו לא תהיה הקבוצה אלא הסגל". פול סקולס מדוכדך מהרוטציה

אחרי שכבשה את המקום הראשון בפרמייר ליג, מנצ'סטר יונייטד נערכת לקרב הבא שלה - מחר (רביעי) נגד וולפסבורג במחזור השני של ליגת האלופות. סר אלכס פרגוסון משוכנע שהשדים האדומים יכולים לזכות בתואר כפי שעשו לפני שנתיים ונשמע בטוח בסגל שבנה הקיץ.

"אני חושב שהחומר נמצא שם מבחינתנו לזכות בגביע האירופאי שוב", אמר המאמן הוותיק ל'דיילי מירור'. "יש לנו חבורה של שחקנים. אם נזכה, זה לא יהיה הקבוצה שזוכה, אלא הסגל. זה לא יהיה קל לזכות, כפי שגילינו בשנה שעברה בגמר נגד ברצלונה".

על אף האופטימיות הזהירה שמגלה כעת פרגוסון, הוא גם מביע חשש משיטת הגביע הבלתי צפויה: "טעות אחת במשחק גדול כזה ואתה נצלב, תזכור את זה. טעות אחת - אתה מת. אבל אם נשומר על הראשים שלנו ונשחק בדרך הנכונה בשלב הבתים, אני חושב שנעלה. כשנגיע לשלבים הבאים, נוכל להתחיל לחשוב על הגמר במדריד".

אחד מנפגעי הרוטציה של פרגוסון הוא פול סקולס, שבקושי שיחק שני משחקים ברצף העונה. "אני חושב שאני נמצא במשרדו של המנג'ר הרבה יותר בימים האלה, כשהוא אומר לי שאני לא משחק", סיפר סקולס בן ה-34. "אתה עדיין רוצה להרשים, אבל המאמנים תמיד שואלים איך אתה מרגיש ואם אתה רוצה לקחת מנוחה ביום כזה או אחר".

סקולס גם מספר שכמו הכדורסלנים שמתאמנים לאחר אימונים על זריקות, הוא נוהג לבעוט לשער. "אני אוהב להישאר ולהתאמן בבעיטות בסוף האימון. מספר השערים שלי פחת בשנים האחרונות, לכן הייתי רוצה לחזור ולכבוש כמה", הוסיף סקולס. "אני רק רוצה לזכות בעוד תארים ומדליות. אנחנו הולכים על ארבעת התארים שוב העונה, אז בואו ונראה מה יהיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully