וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: שכחו את מנצ'סטר, התרכזו בלונדון

מנצ'סטר סיטי התאוששה מההפסד בדרבי ליונייטד, נהנתה מצמד של טבז ב-1:3 על ווסטהאם, שהעלה אותה למקום החמישי

שמונה ימים לאחר ההפסד הדרמטי והלא נעים בדרבי (4:3) למנצ'סטר יונייטד, התייצבה הערב (שני) מנצ'סטר סיטי במגרשה ואירחה את ווסטהאם, במשחק שנעל את המחזור השביעי בפרמיירליג.

ההתאוששות של הסיטיזנס הייתה מהירה, כשכבר לאחר חמש דקות עלו המקומיים ליתרון. מרטין פטרוב חדר לרחבה משמאל, ושלח כדור רוחב מדוד על מגש של זהב לקרלוס טבז, שמחמישה מטרים פשוט לא יכול היה להחמיץ את השער. הסיטי קצת הרפו וספגו שער בדקה ה-24, כשקרלטון קול דחק את הכדור לאחור משלושה מטרים, לאחר ערבובייה ברחבה. שמונה דקות חלפו ושער נוסף נפל. פטרוב, שבישל את הראשון, שלח כדור חופשי סמוך לרחבה לפינה של רוברט גרין, שהוציא כדור שני מהרשת במחצית הראשונה. בדקה ה-61 טבז זינק ונגח מצוין מצד אחד לשני, כדור חופשי של קרייג בלאמי כדי לחתום את התוצאה עם 1:3.

בדקה ה-80 ערך החלוץ רוקה סנטה קרוז הופעת בכורה, כשנכנס כמחליף במקומו של שון רייט פיליפס. החלוץ הפרגוואי, שהגיע הקיץ מבלקבורן לקבוצה תמורת סכום של כ-18 מיליון ליש"ט היה פצוע ולא שיחק מאז חודש מרץ בשנה שעברה.

הניצחון החמישי העונה של הסיטי מעלה אותה שלב אחד בליגה מעל ארסנל, למקום החמישי כשהיא עם 15 נקודות, כמו לליברפול ולטוטנהאם, שאוחזות ביחס שערים עדיף על זה שלה. הקבוצה של ג'יאנפרנקו זולה, לעומתה, סופגת את הפסדה הרביעי העונה, והיא ממשיכה להתבוסס במקום ה-18 בליגה, מתחת לקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully