וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהל המקצועי של נאפולי עזב, האם דונאדוני אחריו?

לפיירפאולו מרינו נמאס מהביקורת הגדולה שהוטחה בו על ידי הנשיא. מעמדו של המאמן, שמצוי ביחסים טובים עם מרינו, רעוע

מעמדו של מאמן נאפולי רוברטו דונאדוני נמצא בסכנה, לאחר שהמנהל המקצועי של הקבוצה, פיירפאולו מרינו התפטר מהמועדון היום (שני), זאת בעקבות הביקורת הכבדה שהוטחה באחרון על ידי נשיא המועדון, אורליו דה לורנטיס.

דה לורנטיס, שהציל את הקבוצה לפני מספר שנים מפשיטת רגל ופירוק, הטיח אשמה גדולה במרינו לאור מדיניות ההעברות שניהל במועדון, עוד לפני וגם אחרי ניצחון הקבוצה בליגה ביום ראשון על סיינה 1:2. "מרינו והנשיא החליטו בצורה משותפת להתיר את הקשר", כך נרשם בהודעה שהוציאה הקבוצה מדרום איטליה.

מי שעלול עוד להיפגע מהזעזוע הוא מאמן נבחרת איטליה לשעבר, דונאדוני, עליו אמר בעבר הנשיא, עוד לפני שמונה למאמן, כי הוא לא היה שוכר אותו לאימון נאפולי. בתקשורת בארץ המגף ציינו כי לאור העזיבה של מרינו ייתכן שגם דונאדוני יתפטר, כיוון שהשניים מצויים ביחסים טובים.

חלק מהכתבים סבורים כי דה לורנטיס ציין שיחליט עד תאריך ה-6 באוקטובר לגבי עתידו של המאמן, בעוד אחרים טוענים כי הנשיא אמר לא מכבר "לתת לדונאדוני לעשות את עבודתו בשקט".

הקבוצה התכולה מעיר הנמל הדרומית פתחה את הליגה בצורה לא משביעת רצון באופן יחסי עם שני ניצחונות בלבד בשישה משחקים. במחזור האחרון, כאמור, הצליחה הקבוצה לנצח ולהרגיע מעט את האווירה הלחוצה במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully