וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדי פרג חתם בהפועל חולון

28.9.2009 / 19:39

הגארד הישראלי (30, 1.86), שעלה עם חולון לליגת העל, חוזר לקבוצה אחרי שנתיים, ויצטרף לליאור ליפשיץ בקו האחורי

הפועל חולון הודיעה הערב (שני) על החתמתו של גארד הקבוצה לשעבר, עדי פרג, לעונה הקרובה. המגעים בין פרג לחולון התקיימו במהלך סוף השבוע האחרון, כאשר השחקן שוחח גם עם המאמן עמיר עוזי, שחיפש חיזוק בעמדת הגארד הישראלי, לצידו של ליאור ליפשיץ. בנוסף לפרג היו מועמדים לחולון גם אבי סוכר ויריב יצקן, אך לבסוף בחולון החליטו ללכת עם הניסיון של פרג, והקשר שיש לשחקן עם הקהל הסגול של חולון.

פרג (30, 1.86), בוגר מחלקת הנוער של הפועל תל אביב, קיבל לראשונה את ההזדמנות בליגת העל בעונת 2004/5 במדי מכבי פתח תקווה שם רשם 8.3 נקודות למשחק. בעונה שלאחר מכן עבר להפועל חולון, והעלה את הקבוצה ליגה עם אותה שלשה זכורה על הבאזר בגמר הפלייאוף הדרמטי מול הפועל עפולה.

לאחר שחולון ויתרה על העלייה המשיך פרג לעונה נוספת, בה רשם 14.5 נקודות ו-3.6 אסיסטים, וסייע לחולון לעלות פעם נוספת. בעונת 2007/8 היה פרג מהגורמים המשמעותיים בעליית מכבי חיפה לליגת העל, ובעונה שעברה עשה את אותה הדרך עם הפועל עפולה, תוך כדי שהוא קולע 16.1 נקודות למשחק.

בינתיים בחולון מתכוננים לקראת משחק גביע ווינר בשבוע הבא מול הפועל ירושלים. אוהדי הקבוצה מתכננים הפנינג ענק בירושלים, ויצאו לעיר כבר בשעה 15:00 בצהריים, כאשר האוהדים מתכננים הפנינג שיכלול צליית בשרים בגן סאקר בעיר. החל מהשעה 19:00 יעשו את דרכם לכיוון האולם. כ-500 אוהדים של חולון צפויים ללוות את הקבוצה למשחק, כאשר כ-250 כבר רכשו כרטיסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully