וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאברה פוטר מהרטה ברלין, מתיאוס מועמד

אחרי פתיחת עונה רעה החליטו במועדון הגרמני להיפרד מהמאמן השוויצרי. מאמנה הגרמני לשעבר של מכבי נתניה עשוי להחליפו

לאור התוצאות האחרונות, הדי מזעזעות יש לומר של הרטה ברלין, זה היה רק ענין של זמן עד אשר הנהלת המועדון תחליט להדיח את המאמן השוויצרי של הקבוצה לוסיאן פאברה. מי ששמו עלה כמועמד בכיר להחליף את פאברה בניסיון להציל את הקבוצה הוא מאמנה לשעבר של מכבי נתניה, לותר מתיאוס, שהיה מועמד בקיץ האחרון ללא מעט קבוצות, אבל עדיין נותר מחוסר עבודה.

היום (שני), יממה לאחר עוד הפסד צורם בליגה 5:1 להופנהיים, החליטו במועדון לעשות מעשה ולהגיד שלום לפאברה. אחרי שישה הפסדים רצופים במועדון מבירת גרמניה אמרו נואש, כאשר רק באמצע השבוע שעבר הודחה הקבוצה מהגביע הגרמני, לאחר שנוצחה על ידי מינכן 1860 מליגת המשנה בסיבוב השני.

"הרטה שיחררה את המאמן לוסיאן פאברה והראלד גמפרלה מעבודתם בקבוצה לאלתר", כך פורסם בהודעה שהוציא המועדון באתר הרשמי. מי שיחליף באופן זמני את פאברה הוא מאמן הקבוצה עד גיל 23 של המועדון, קרסטן היינה.

בכך, עלה מניין המאמנים המפוטרים בבונדסליגה לארבעה אחרי שבעה מחזורים בלבד. יורגן אנדרסן פוטר ממינץ, דיטר הקינג מהאנובר 96, ומרסל קולר מבוכום לפני כשבוע.

הרטה פתחה את העונה בצורה רעה מאוד, והיא מדורגת אחרונה עם שלוש נקודות בלבד. הפתיחה הרעה, בהשוואה לסיום העונה שעברה שהייתה מוצלחת מאוד עבור הרטה שסיימה רביעית את הליגה, הייתה קשה מנשוא לקברניטי המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully