וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ג'יימי ארנולד על סף סיכום בפרישטרי

שחקנה של וירטוס בולוניה בעונה שעברה, עשוי להצטרף לקבוצה מהליגה היוונית הראשונה. מאסי חתם בלאריסה, סנה בטולון

כלי התקשורת ביוון דיווחו הבוקר (שני) על כך שפורוורד נבחרת ישראל לשעבר, ג'יימי ארנולד, נמצא על סף חתימה במדי קבוצת פרישטרי, מהליגה הראשונה ביוון. הקבוצה היוונית שיחררה לאחרונה את סדריק סימונס, שנבחר במקום ה-15 בדראפט 2006 של ה-NBA, ומחפשת פורוורד שיחליף את מקומו כשארנולד הוא השחקן המוביל. כזכור ארנולד (34, 2.03) שיחק בעונה החולפת במדי וירטוס בולוניה ורשם ב-14 משחקים 8.1 נקודות ו-4.6 ריבאונדים למשחק.

בינתיים ביוון החתימה קבוצה לאריסה היוונית את כריס מאסי, שחקנה של עירוני אשקלון לשעבר, שהוזכר לאחרונה כמועמד לחיזוק מכבי חיפה. מאסי (32, 2.06), שיחק בעונה החולפת במדי קבוצת טריקאלה, אך החל מחודש ינואר הפסיק את פעילותו בקבוצה שלא שילמה לו את משכורתו בזמן, וניהל מולה מאבקים משפטיים. ב-10 משחקים בליגה היוונית רשם מאסי 11.1 נקודות ו-6.9 ריבאונדים.

* טולון הצרפתית ביצעה אמש החתמה מעניינת כשצירפה לסגל הקבוצה את הסנטר הסנגלי מוחמד סנה (23, 2.13), שנבחר במקום העשירי בדראפט 2006 על ידי סיאטל. סנה לא הצליח בתקופתו ב-NBA לקבל הזדמנות גדולה מדי, ודווקא בליגת הפיתוח נחשב לחוסם הטוב ביותר, ולאחד מהריבאונדים הבולטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully