וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר עלתה למקום ה-34 בעולם

הישראלית, שזכתה בשני טורנירים ברצף, טיפסה 12 שלבים בדירוג. טוקיו: סאפינה, ונוס וויליאמס וקוזנצובה הודחו מטוקיו

הזכייה בטורניר טשקנט, שהייתה השניה ברציפות של שחר פאר, הקפיצה אותה למקום ה-34 בדירוג העולמי המעודכן שהתפרסם הבוקר (שני). פאר תנוח בשבוע הקרוב, ותתחרה בשבוע הבא בטורניר היוקרתי בבייג'ינג.

בצמרת הדירוג העולמי לנשים לא נרשמו שינויים, מאחר ולא הייתה פעילות מיוחדת בשבועיים האחרונים. חלק הטניסאיות הבכירות בעולם חזרו לזירה הבוקר בטורניר טוקיו (על סך פרסים של 2 מיליון דולר), בו נרשמה סנסציה ענקית. דינרה סאפינה, המדורגת 1 בעולם, הפסידה כבר במשחקה הראשון לצ'אנג קאי צ'ן מטיוואן (132 בעולם) 7:6, 4:6, 7:5. המשחק הזה התקיים במסגרת הסיבוב השני, אליו סאפינה העפילה אוטומטית. זה היה משחקה הראשון של סאפינה מאז שהפסידה לקביטקובה הצ'כית בסיבוב השלישי של אליפות ארצות הברית הפתוחה. הפתעה נוספת נרשמה בסיבוב הזה כשסבטלנה קוזנצובה הרוסיה (5 בעולם) הפסידה ליריבה נוספת שעלתה מהמוקדמות, אנדראה פטקוביץ' הגרמניה, שניצחה 5:7, 6:4, 3:6. במשחק צמוד במסגרת הסיבוב הראשון גברה מריה שראפובה על פרנצ'סקה סקיאבונה האיטלקיה 6:4, 5:7, 1:6.

לא רק סאפינה וקוזנצובה הופתעו בגדול, אלא גם המדורגת שנייה בטורניר, האמריקאית ונוס וויליאמס, שהודחה על ידי אנסטסיה פבליוצ'נקובה. הרוסייה גברה על האמריקאית בשתי מערכות 6:7, 5:7. לצערה של הרוסייה כמעט ואף אחד לא ראה את הניצחון הענק שלה, כיוון שהמשחק נערך לאחר חצות וכל הצופים כבר הדירו רגליהם מהמגרש.

בדירוג לגברים, דודי סלע שלקח פסק זמן קצר מהסבב ירד 14 שלבים אל המקום ה-43 בעולם. הראל לוי נותר במקום ה-143 ואילו נועם אוקון טיפס שלב אחד אל המקום ה-279.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully