וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: ודאד אלך

איביסביץ' הנהדר סחף את הופנהיים ל-1:5 על הרטה ברלין עם שלושער. מנשגלדבאך ספגה הפסד שלישי רצוף, 3:0 לפרייבורג

אחרי פתיחת העונה המעט מהוססת, אין ספק כי הופנהיים בדרך הנכונה. מי שהיתה ההפתעה הגדולה של העונה שעברה הגיעה הערב למשחק הביתי עם הרטה ברלין כשבאמתחתה שלושה נצחונות רצופים, והמומנטום הנהדר נמשך גם הערב, כשהאחרונה בטבלה לא היוותה יריב שקול בשום שלב לחבורה המלהיבה של ראלף רנגניק.

איש המשחק, כמו גם סיפור המשחק, היה ודאד איביסביץ'. אין ספק כי החלוץ הבוסני האדיר, שהיה מלך השערים של הבונדסליגה בינואר הקודם עד הפציעה הקשה שגרמה לו לסיים את העונה, חוזר לעצמו. עד המשחק הערב שותף איביסביץ' בשישה משחקים ועדיין לא מצא את הרשת. ובכן, אחרי תשעים הדקות הללו, אפשר להגיד בפה מלא: חלוץ נבחרת בוסניה שוב איתנו.

זה התחיל כבר בדקה הראשונה, כשבישול של צ'ינדו אובסי עם הראש מצא את איביסביץ' לבעיטה חזקה ול-0:1 זריז. אלא שהופניים לא עצרה, וגם לא החלוץ שלה. בדקה הרביעית זה כבר 0:2, כשהפעם זה ראשו של החלוץ הבוסני שמצא את הרשת לאחר קרן של קרלוס אדוארדו. ההצגה של איביסביץ' הגיעה לשיאה בדקה ה-21, כשנגיחה נוספת שלו, הפעם אחרי הרמה של אנדריאס בק, השלימה שלושער אישי ו-0:3 מהיר ומדהים להופנהיים הנהדרת. הרטה עוד ניסתה לחזור למשחק מספר שניות לפני ההפסקה, כשרפאל צימק ל-3:1, אלא שבמחצית השניה התכבדו שניים מהמבשלים, אובסי וקרלוס אדוארו, בשני השערים הבאים - בדקות 58 ו-63 (פנדל) כדי לקבוע את תוצאת המשחק - 1:5 מוחץ להופנהיים, שממש כמו החלוץ הבוסני שלה - חוזרת לעניינים, ובגדול.

פרייבורג - מנשגלדבאך 0:3

משהו רע מאוד עובד על בורוסיה מנשגלאדבך, והיום (ראשון) עשתה קבוצתם של רוברטו קולאוטי וגל אלברמן צעד נוסף לעבר התתתית הלוהטת של הבונדסליגה.

ללא שני הישראלים הובסה גלאדבך 3:0 בפרייבורג במשחק שפתח את משחקי היום בגרמניה, והעכיר עוד יותר את האווירה בקבוצה של מיכאל פרונצק, שכבר סופרת שלושה הפסדי ליגה רצופים שהצטרפו להדחה המשפילה מהגביע הגרמני השבוע על ידי דואיסבורג.

אחרי מחצית ראשונה מאופסת עלו המקומיים ליתרון משער נגיחה של הקמרוני מוחמדו אידריסו בדקה ה-54, ובזמן שהירוקים ניסו למצוא את השוויון השיגה פרייבורג את השני בדקה ה-72 מרגליו של יאקין אבדסדקי המרוקאי, וכעבור שמונה דקות הפך ג'וליאן שוסטר את ההפסד של האורחים לתבוסה עם השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully